סערה בבית הכרם: יו"ר המינהל הקהילתי, הילה רונן דבי הגישה היום (ב') תלונה במשטרה על איומים שקיבלה בעקבות תליית השלט "חופשייה שיוויונית וליברלית". בנוסף לכך, היא סיפרה ל-mynet ירושלים כי בצאת החג קיבלה איומים בטלפון. למרות זאת, היא אומרת בנחרצות: "אני אמשיך לתלות את השלטים".
2 צפייה בגלריה
יו"ר מינהל קהילתי הילה רונן דבי
יו"ר מינהל קהילתי הילה רונן דבי
יו"ר מינהל קהילתי הילה רונן דבי
(צילום: אביגיל פיפרנו באר)
בימים האחרונים נתלו שלטים שעליהם הכיתוב "חופשייה, שוויונית וליברלית". את השלטים עיצב בהתנדבות המאייר זאב אנגלמאיר, המוכר בדמות "שושקה", זאת לאחר מספר מקרים שהתרחשו בעיר לאחרונה שבהם תמונות של נשים במרחב הציבורי נמחקו, הוסרו או רוססו.
יו"ר מינהל הקהילתי, בית הכרם, הילה רונן-דבי אמרה בשיחה עם mynet ירושלים: "הזמנתי את השלט ותליתי אותו על החצר על הגדר שלי. ביום רביעי האחרון כשחזרתי הביתה אחר הצהריים ראיתי שהשלט נתלש. לאחר מכן העליתי פוסט בפייסבוק ובו כתבתי – 'שבוע שעבר תליתי על גדר הגינה שלנו את השלט. הבוקר ראיתי שהשלט תלש מישהו התאמץ ממש להביא סולם ולתלוש שלט שתליתי על הגדר שלי. עבריין לא פחות, אותו שלט רק בגודל אחר הורד ביממה האחרונה מגשר רמת בית הכרם. מה שהורד ייתלה שוב ושוב. אני אסגור חשבון עם העבריין וכשזה יקרה חבל על הזמן שלו'". עוד הוסיפה: "הגשתי תלונה מכוונת במשטרה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
השלט שתלתה בביתה
השלט שתלתה בביתה
השלט שתלתה בביתה
(צילום: אביגיל פיפרנו באר)

על התלונה בטלפון שקיבלה היא סיפרה ל-mynet ירושלים: "בצאת החג קיבלתי טלפון ממספר חסוי, כאשר עניתי אותו אדם ענה בשפה הערבית עם מבטא כבד (ברור לי שלא הוא העבריין אלא נשלח על ידי מישהו אחר). הוא אמר שהוא שכן ושאם אני אתלה את השלט והוא יבוא, יכנס לחצר שלי ויוריד אותה. 'אין מקום לאנשים כמוך בעיר הקדושה ולסביות כמוך. אין מקום בירושלים'. הוא אמר שאני אעבור לתל אביב אין מקום בשכונה לאנשים כמוך. זו שכונה של דתיים ואני לא מכבדת. אמרתי לו 'מה אתה מדבר זה לא שכונה של דתיים, זו שכונה מעורבת עם רוב חילוני'. הוא המשיך לאיים הוא שהוא יתלוש לי את השלט. לקראת חצות קיבלתי טלפון ממישהי שהזדהתה ואמרה - 'את פוגעת בסטטוס-קוו של השכונה, ואם תתלי שוב אני אדאג שיורידו לך אותו'".
את מפחדת? "זה לא נעים לי. יש לי ילדים בבית", היא מתעקשת ומבהירה, "אני אמשיך לתלות את השלטים וזה לא שאלה בכלל".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות תלונה מכוונת שהוגשה נפתחה חקירה ועודנה מתנהלת גם בימים אלו, וגם תלונה על האיומים מצטרפת לתלונה".
פורסם לראשונה: 10:10, 18.09.23