עיריית ירושלים הודיעה הבוקר (ראשון) על סגירתם של שני נתיבים בגשר עוזי נרקיס בשכונת פסגת זאב, לאחר שהתגלו בו סדקים. רק לפני מספר ימים נסגר חלק מהגשר לתנועה בשל סיבה זהה.
1 צפייה בגלריה
גשר עוזי נרקיס
גשר עוזי נרקיס
גשר עוזי נרקיס
(צילום: אדווה חולי)
״בבדיקות יזומות שנערכו בגשר עוזי נרקיס זוהו מספר חיבורים נוספים עם סימני עייפות חומר שיש לחזקם. מדובר בנתיבים לכיוון צפון העיר. לכן, שני נתיבים בגשר יסגרו לתנועה, כך שישאר נתיב אחד פתוח״, נמסר מהעירייה. ״שיקום החיבורים יחל הלילה ויימשך באופן רציף בשבועות הקרובים עד לסיום הטיפול. הנתיבים הפתוחים לתנועה בגשר נבדקו על ידי מהנדסי גשרים ונמצאו בטוחים לחלוטין לשימוש״.
״חידוש החיבורים תוכנן מראש במסגרת תוכנית כוללת של עיריית ירושלים לתחזוקת גשרים ומנהרות בעיר, לזמן הקרוב, והוקדם ליתר בטיחות. כתוצאה מכך יכולים להתהוות עומסי תנועה לכיוון פסגת זאב ונווה יעקב. אנו ממליצים להשתמש בדרכים חלופיות ומתנצלים על אי הנוחות״, נמסר.

יש לציין כי דוח מבקרת עיריית ירושלים שהותר לפרסום לפני מספר חודשים ומתייחס לשנת 2022, מגלה ליקויים חמורים במספר מנהרות גשרים ורמפות בבירה. הדוח מביא כדוגמה ארבעה מקומות כאלו בעיר, שהמשותף להם הוא התפוררות וסדקים בבטון ממש מעל לראשיהם של הנהגים.