פרסום ראשון: רגע לפני השימוע - פרופ' זאב רוטשטיין הודיע על התפטרותו מתפקידו כמנכ"ל בתי החולים הדסה, כך נודע ל-mynet ירושלים. לפני זמן קצר אסף פרופ' רוטשטיין את ראשי האגפים של בית החולים והודיע להם על כך שהוא מתכוון לארוז את חפציו ולעזוב את בית החולים. עוד הודיע פרופ' רוטשטיין כי הוא מוותר על זכות השימוע.
1 צפייה בגלריה
פרופ' רוטשטיין
פרופ' רוטשטיין
פרופ' רוטשטיין
(צילום: מוטי קמחי)
כזכור, ביום שני האחרון פרסמנו לראשונה ב-mynet ירושלים כי דירקטוריון הדסה זימן את מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, לשימוע לפני פיטורין. בעקבות פניה של "ידיעות ירושלים" נמסר מדירקטוריון הדסה: "דירקטוריון הדסה החליט פה אחד לזמן את פרופ' רוטשטיין לשימוע על מנת לשקול את סיום העסקתו בהדסה. מפאת כבודו של רוטשטיין וחיסיון ההליך לא נוכל לפרט מעבר לכך".
חלק מהדברים שגרמו באופן זה או אחר להחלטה לזמנו לשימוע היו בין היתר: בונוס בין מאות אלפי שקלים שדרש וקיבל בשנת 2020, הגירעון הענק שמגיע ל־400 מיליון שקל וההחרפה משמעותית בהתנהלות מול חברי הדירקטוריון, עד כדי כך שהגוף המנהל דחה לאחרונה מספר בקשות לנסיעות שתכנן המנכ"ל לעשות.
אחד השמות הבולטים כאפשרות להחליף את פרופ' רוטשטיין בתפקידו היא ד"ר אסנת לב ציון קורח, מנהלת בית החולים שמיר אסף הרופא, שנחשבת למועמדת מועדפת על ידי נשות הדסה ושימשה בעבר מנהלת הדסה הר הצופים.
את תגובתו של מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין לא היה ניתן להשיג.
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים