בתום חקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, הוגש כתב אישום בעבירת סחיטה באיומים נגד העבריין חומי בנימין. בפרקליטות מבקשים להותירו במעצר עד תום ההליכים "מסוכנותו של המשיב מתגברת לאור עברו הפלילי", נכתב.
2 צפייה בגלריה
מעצר
מעצר
מעצר
(אילוסטרציה: shutterstock)
על פי כתב האישום שהוגש הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום, על ידי עו"ד דולי מזאל מפרקליטות מחוז ירושלים, בין חומי לאיש עסקים פרץ סכסוך כספי לאחר שהשניים נטלו בשנת 2013 הלוואה לצרוך הקמת פרויקט בנייה מצד שלישי, אשר בסופו לא יצא לפעול. חומי וי' לא עמדו בתשלומי ההלוואה, בעקבות כך נתבעו על ידי אותה חברה.
על רקע הסכסוך הכספי שיגר חומי הודעות וואצאפ קוליות לאשתו של שותפו וזאת על פי כתב האישום "על מנת שהיא תישא בתשלום החוב במקום בעלה" בהודעות נשמע חומי מאיים: "תקשיבי. יה חתיכת זבל, את לא עונה" בהודעה נוספת נשמע חומי שהוא מאיים לפגעו בבנה "מחר בנך ישלם את המחיר", תזכרי טוב מה אני אומר לך ותביאי את כל מי שאת רוצה, את כל השוטרים שלך".
בפרקליטות מבקשים להשאיר את חומי במעצר עד תום ההליכים. "נגד המשיב הוגש בתיק העיקרי כתב אישום המייחס לו עבירה של סחיטה באיומים, בידי המבקשת ראיות לכאורה להוכחת האישום המיוחס למשיב, לרבות הודעות המתלוננת במשטרה, צילום של הודעות הקלטות קוליות ועוד. מסוכנותו של המשיב מתגברת לאור עברו הפלילי – הכולל 15 הרשעות קודמות בעבירות אלימות, איומים וסחיטה באומים" .
עו״ד שחר חצרוני ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני מסר: "הנאשם לא סחט ולא ניסה לסחוט את המתלוננת ו/או את בעלה. מצער שהמשטרה בחרה לנקוט בחקירה חד צדדית מבלי לנסות להגיע לחקר האמת, אך אנחנו מאמינים כי הדברים יעלו בבית המשפט והנאשם ישוב בקרוב לביתו".
2 צפייה בגלריה
עו״ד שחר חצרוני
עו״ד שחר חצרוני
עו״ד שחר חצרוני
(צילום: פרטי)
פורסם לראשונה: 17:53, 22.09.21