עיריית ירושלים מבקשת מקבינט הקורונה לחדש את הלימודים גם בכיתות ז'-י', בנוסף לשאר הכיתות בהן כבר חודשו ומתוכננים להתחדש הלימודים. על פי המתווה, השלב הראשון יכלול פיילוט שיאפשר פתיחה של 20 בתי ספר בשכונות ירוקות וצהובות. היום (שני) צפוי להתכנס קבינט הקורונה לדיון באשר להמשך פתיחת מערכת החינוך או מנגד לבצע הקלות דווקא במסחר.
1 צפייה בגלריה
תלמידי ה'-ו' חוזרים ללימודים
תלמידי ה'-ו' חוזרים ללימודים
המתווה שיחזיר את התלמידים בירושלים לספסל הלימודים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
תלמידי בתי הספר שיפתחו יתבקשו לעבור שתי בדיקות קורונה בשבוע. בעירייה מתחייבים לבדוק את הבדיקות תוך 4 שעות מרגע הגעתן למעבדה כאשר התוצאות יגיעו להורים ודרך אפליקציה מיוחד. בתוך כך, החיסרון הגדול של המתווה הוא העובדה כי התלמידים לא יחויבו להיבדק ונגד ילד שיסרב לא ינקטו סנקציות והוא יוכל להיכנס לבית הספר כרגיל. עוד בחדשות:
בשלב השני, ובמידה והפיילוט יצליח מתכננת העירייה לבקש לפתוח גם את אירועי התרבות הספורט, החתונות והקניונים וזאת לאחר שקבינט הקורונה יאשר תקנה שבמסגרתה רק מי שיציג בדיקת קורונה שלילית בתוקף יוכל להיכנס לאירועים. ראש העירייה משה ליאון ציין כי "כל יום שעובר והתלמידים נמצאים בבתים הוא עוד יום שבו מתרחבים הפערים הלימודים. אנחנו מוכנים לפתיחה מלאה של בתי הספר ומחכים להנחיות".
פורסם לראשונה: 01:09, 23.11.20