בחירות מקומיות 2023: מפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיעה הבוקר (ד') על תמיכה בסיעת "מאוחדים בראשות אריה קינג" למועצת העיר בירושלים. הבוקר סוכם בין הצדדים כי קינג ישמש כנציג הרשמי מטעמה בסיעה בראשותו, אשר תאחד מספר סיעות וקהלים רבים בציבור היהודי, ציוני ולאומי בירושלים.
3 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
(צילום: אלכס קולמויסקי)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ציין בדבריו: "אנחנו גאים לעמוד מאחורי סיעת 'מאוחדים' למועצת העיר ולהעמיד את קינג כנציג מטעמנו בסיעה, אין החלטה ראויה וטבעית מזו. ירושלים זקוקה לנציג נאמן במועצת העיר שחי ונושם את התושבים, שאישיותו והווייתו קשורים בקשר איתן לערכיה היהודיים והדמוקרטיים של ירושלים ובצביונה הייחודי וההיסטורי.
"אריה קינג הוכיח כי הוא נלחם כארי על האידיאולוגיה והאמת של הציבור המסורתי הענק בעיר ושטובת העיר בלבד היא העומדת לנגד עיניו. לאורך שנותיו הארוכות כשליח ציבור מוכיח קינג כי הוא נאמן לתושבים, לערכים, לאידיאולוגיה ולבוחרים. מפלגת עוצמה יהודית רואה בו כמודל לחיקוי לדרך שבה צריך לנהוג שליח ציבור ונעשה ככל שניתן על מנת להבטיח את הצלחתו במערכת הבחירות הקרובה".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
בן גביר וקינג
בן גביר וקינג
בן גביר וקינג
(צילום: עוצמה יהודית)

יו"ר סיעת 'מאוחדים' אריה קינג הודה לשר בן גביר על תמיכתו החזקה בסיעת מאוחדים. "אני מודה לשר בן גביר על תמיכתו ותמיכת מפלגת עוצמה יהודית בסיעת "מאוחדים" למועצת העיר ירושלים. אני פועל רבות על מנת ולהעניק לציבור הרחב בעיר בית אידיאולוגי שהוא יכול להזדהות איתו נאמנה. אנחנו ממשיכים לפעול ללא לאות כדי לקדם ולהרבות את הייצוג הציוני, היהודי והדמוקרטי בעירייה, לאחד קהלים וסיעות ולפעול בעוצמה לפי הערכים היהודיים שמושתתים בעיר הזו כבר אלפי שנים.
"אנו פורסים יריעה רחבה עבור הציבור הימני והתורני בכל רחבי העיר ומוסיפים בסיעת מאוחדים מגזרים רבים, כך שלכולם תהיה קורת גג אידיאולוגית לחסות תחתיה".

3 צפייה בגלריה
אריה קינג
אריה קינג
אריה קינג
(צילום: יואב דודקביץ')

כזכור, יו"ר הבית היהודי חגית משה ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ חתמו לאחרונה על הסכם איחוד מפלגות. מפלגת הבית היהודי ומוסדותיה יתמזגו באופן מלא עם מפלגת הציונות הדתית ותוגש בקשה לשינוי שמה של מפלגת הציונות הדתית לשם - 'המפלגה דתית לאומית – הציונות הדתית' כשבראשה יעמוד יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. בעקבות זאת אמר קינג ל-mynet ירושלים: "קוויתי שסמוטריץ יצטרף אלינו ואם הוא החליט כפי שהוא החליט כבר עשר שנים שום דבר לא השתנה".