פחות מחודש מאז שעזב ארווין קומאן את תפקידו כמאמן בית"ר, היום (ה') יוסי מזרחי מונה למאמן בית"ר עד לסיום העונה. מזרחי הוותיק התלבט רבות האם לקבל על עצמו את התפקיד אולם כמו תמיד נרתם למשימה שהיא מבחינת המועדון בו גדל צו 8.
1 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(צילום: עוז מועלם)

חשוב לציין, כי מלכתחילה היה שוער העבר המיתולוגי האופציה המועדפת על היו"ר אלי אוחנה או בשל היחסים הקרובים בין השניים אוחנה נמנע מלכפות את על מזרחי את התפקיד. המאמן שלא באמת רצה בתפקיד התייעץ בנושא המינוי עם משפחתו ואחרי שהובהר לו שהוא צריך להירתם כדי להציל את המועדון שנמצא בשעתו הקשה ביותר מזה שנים, השיב בחיוב. מזרחי יהיה מאמן בית"ר יחד עם עוזר המאמן גל כהן והשניים שניהלו את המשחק מול מכבי תל אביב יהיו על הקווים גם מול מכבי חיפה ביום שני בסמי עופר וכך בהמשך העונה.
יוסי מזרחי שעלה לבוגרים של בית"ר ב-1971 והגן על שערה עד לעונת 1987-1988 (כולל) זכה כשחקן עם המועדון בתואר אליפות אחד ובארבעה גביעים נוספים. הוא היחיד בהיסטוריה עם המועדון גם כשחקן (1986-1987) וגם כמאמן (2006-2007). מזרחי אימן את בית"ר בתקופות זמן שונות. ב-1994-5, 2001-2002, 2006-2007, במחצית השניה של העונה שעברה וכעת הוא שב לתפקיד. בין הקבוצות בהן אימן: הפועל ירושלים, מכבי פתח תקוה, מ.ס אשדוד, בני יהודה, מכבי נתניה וכן עוזר מאמן נבחרת ישראל.
מזרחי אמר לאחר המינוי: "זה לא סוד שהתלבטתי אם לקחת על עצמי את המשימה הזאת, אבל טובת בית"ר עומדת לפני הכל. מחכה לנו עבודה קשה, וביחד עם גל וכל המערכת לצידנו אני מאמין שנוציא את הקבוצה מהבוץ הזה. הרבה מאוד יהיה תלוי בשחקנים וביכולת של כולנו להתלכד סביב המועדו.
יו"ר המועדון, אלי אוחנה הוסיף: "לפני הכל, אני רוצה שוב להודות לארווין קומאן על שיתוף הפעולה עד עכשיו. כעת אנחנו עם הפנים להמשך העונה, ואני שמח שיוסי החליט לקחת את המשימה הזאת על כתפיו. זאת תקופה מאתגרת עבור המועדון, אבל אני בטוח שנעבור אותה ונצליח במשימות העומדות לפנינו ונגרום גאווה לקהל שלנו. אני מאחל ליוסי מזרחי וגל כהן בהצלחה גדולה, ואנחנו כאן איתם לאורך כל הדר".