הסוף לרומן: בעקבות ההדחה אתמול (ה') מאירופה החליט בעלי בית"ר משה חוגג לפטר את המאמן רוני לוי. חוגג רצה לוותר על שירותיו של המאמן כבר בסיום העונה החולפת אולם לאחר שיחה בין השניים שנערכה בביתו של המאמן בנתניה הוא החליט כי לוי יישאר בתפקידו. גם החוזה בסך כולל של שני מיליוני שקלים שימש לאחת הסיבות העיקריות להחלטה.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
הרומן של רוני לוי וחוגג ידע לאורך כל השנה החולפת עליות ומורדות. במשך מספר פעמים הוא החליט לפטר את המאמן אבל לבסוף נמלך בדעתו. במחזור השלישי של העונה החולפת אחרי ההפסד 2-0 להפועל חיפה בטדי, חוגג כבר היה מוכן עם הודעת הפיטורים אולם אולטימאטום של המנהל המקצועי יוסי בניון לפיו אם לוי יפוטר גם הוא יעזוב, עצרה את המהלך.
אחרי ההפסד של 3-0 לתל אביב במסגרת הפלייאוף העליון, חוגג החליט שוב לפטר את המאמן, אולם שורה של התייעצויות עם הנהלת בית"ר ובראשן שוב בניון מנעה את הפרידה גם במקרה ההוא.
2 צפייה בגלריה
שי ברדה וסלובדן דראפיץ'
שי ברדה וסלובדן דראפיץ'
שי ברדה וסלובדן דראפיץ'
(צילום: יאיר שגיא ועוז מועלם)
אמש חוגג כבר היה נחוש והיום (שישי) בשעה 10:00 בבוקר יצאה הודעה רשמית מבית וגן לפיה לוי פוטר. המועמדים המובילים להחליף את לוי הם: סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שאימנו את המועדון ב-2015 וב-2016.
יש לציין כי בקרב אוהדי בית"ר שחלקם הפגינו בשבועות האחרונים מול ביתו של רוני לוי יש תמיכה גורפת להגעתם של דרפיץ' וברדה לבית וגן.