שכחו אותי בבית גרסת הרכבת: תינוקת בת שנתיים שהלכה לאיבוד בתחנת הרכבת יצחק נבון הוחזרה במהירות להוריה הודות לעירנותם של מנהל המשמרת בתחנה ושל אחת מדיילות השירות.
(התיעוד מתוך מצלמות האבטחה)
האירוע התרחש ביום ראשון לפני כשבוע וחצי, בזמן שהתחנה היתה מלאה במשפחות שחגגו את יום החופש האחרון בחופשת הפסח. מנהל המשמרת מישל יוספי ודיילת השירות לינוי סומך זיהו פעוטה כבת שנתיים שהיא מסתובבת לבדה בסמוך לקופות התחנה. מישל ולינוי ניגשו את הפעוטה, והחלו בניסיונות לתשאל אותה ובמקביל פנו לעוברים ושבים במטרה לאתר את משפחתה.
2 צפייה בגלריה
מנהל המשמרת מזהה את הילדה
מנהל המשמרת מזהה את הילדה
מנהל המשמרת מזהה את הילדה
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
לאחר מספר דקות, הבין צוות התחנה בראשות מנהל התחנה ערן בן דוד, כי הורי הילדה ירדו ככל הנראה לרציף התחנה, וחששו כי הרכבת עליה עלו תחל נסיעתה עם הורי הילדה המופרדים ממנה. הילדה נלקחה למשרד מנהל התחנה שם כרזו להורים ובמקביל הודיע לפיקוד הרכבות הארצי על האירוע, וביקש לעכב את הרכבות היוצאות מהתחנה. כעבור מספר דקות, הגיעו ההורים ואספו את התינוקת.
2 צפייה בגלריה
מנהל התחנה והילדה
מנהל התחנה והילדה
מנהל התחנה והילדה
(צילום: רכבת ישראל)
"כולנו הורים לילדים ויכולים להבין את חששותיהם של ההורים, מרגע שזיהינו את הפעוטה לבדה בין עשרות הנוסעים, הבנו שמדובר על אירוע חריג", מספרים עובדי התחנה, "היה חשוב לנו להעניק חום ואהבה לילדה, ולוודא שהילדה רגועה ובריאה, אנו שמחים שהאירוע הסתיים בשלום."
ברכבת ישראל מבקשים להזכיר ולחדד כי כל נסיעה של ילדים ופעוטות ברכבת מחויבת בהשגחה תמידית של מבוגר אחראי, וממליצים למשפחות הרבות שישתמשו ברכבת בימי החופש הקרובים לעשות הכנה משפחתית טרם ההגעה לתחנה, לחדד את הנחיות הבטיחות, ולקבוע מקום מפגש למקרה שבן משפחה נאבד.