עלה ל-11 מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בתיכון הגימנסיה העברית שבשכונת רחביה. נכון לעכשיו 5 תלמידים ו-6 מורים אובחנו בקורונה. בהתאם לכך החליטו עיריית ירושלים ומשרד החינוך כי החל מהשבוע הבא יחזור בית הספר למתכונת של למידה מרחוק.
1 צפייה בגלריה
הגימנסיה העברית ירושלים
הגימנסיה העברית ירושלים
הגימנסיה העברית ירושלים
(צילום: רועי אלמן)
מהעירייה נמסר: "העירייה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ומד"א והחל ממחר בבוקר יתקיימו בדיקות לכל אנשי הצוות החינוכי. בית הספר והעירייה נמצאים במעקב צמוד ופיקוח מלא על המצב ונמצאים בקשר ישיר עם ועד ההורים ומעדכנים אותם באופן שוטף בכל הפרטים".
יחד עם זאת, כללית בשיתוף מד"א פתחו היום (ה') מתחם דרייב אין לביצוע בדיקות קורונה לתלמידי הגימנסיה. המתחם יפעל הבין השעות 9:00-14:00 בחניון אצטדיון טדי המזרחי והבדיקות יבוצעו ל-422 לתלמידים המבוטחים בכללית. אתמול פרסמנו כי אחד התלמידים בתיכון אובחן כחולה בקורונה. שאר הצוות והתלמידים נשלחו לבידוד. בתחילת השבוע פורסם כי בעקבות הידבקות של עובד בגן ילדים פרטי בשכת סנהדריה נשלחו לבידוד כ-30 מילדי הגן שהיו במגע עמו. במשרדי החינוך והבריאות בדקו את המקרה והחליטו לשלוח את הילדים לבידוד עד ליום ראשון. מאז פרוץ המשבר, אובחנו בירושלים 3,708 חולים.
פורסם לראשונה: 20:34, 27.05.20