הלילה (חמישי) יערכו בבר 55 במתחם פלאנט מסיבת סגירה. זאת כמה ימים לפני הסגירה בפועל של הבר, אחרי כמעט 8 שנות פעילות תוססת. המקום פעל בכל ימות השבוע והיווה עוגן לחיי הלילה של ירושלים, במיוחד בסופי שבוע. כמו כן הוקרנו במקום על מסכי ענק כמעט כל שידורי הספורט בשידור חי.
1 צפייה בגלריה
בר 55 ביס פלנט
בר 55 ביס פלנט
בר 55 במתחם פלנט
(צילום: פרטי)

לרגל הסגירה שנכפתה על המקום החליטו להיפרד בקול תרועה במסיבה מטורפת ומושקעת. עם הרבה פינןקים וכניסה ללא תשלום. לצורך העניין המטבח ייסגר מחר מוקדם מהרגיל, כבר בשעה 21:00 ומשעה זו יתחילו שם לחגוג. לרגל האירוע גם לא ניתן יהיה לבצע הזמנות מראש של שמירת שולחנות, המקום יהפוך למועדון והכניסה תהיה חופשית לכולם. במהלך הערב יערכו מבצעי אלכוהול, ואפילו מנהל המקום, מני סומך, יתקלט ויעלה לעמדת הדי ג'יי.
סומך מספר: "מאות אנשים פונים אלינו ולא מבינים למה אנחנו סוגרים. רואים עסק תוסס ומצליח. החלטנו שאנחנו לא נתעסק ב'למה' אלא ב'איך' נפרדים ממקום ששמונה שנים היה בית שני ללא מעט אנשים ומקום בילוי מועדף. ואני מזמין את כל הבליינים הירושלמים להגיע לחגוג איתנו".
עוד בחדשות:

במקום הבר, תפתח במקום מסעדת הגריל בשרים עזרא מתלפיות ותפעיל במקום בר בשרי כשר בקונספט חדש. כמו כן יהיה מדובר במקום הראשון במתחם הפלנט שיהיה סגור בשבת ויחזיק בתעודת כשרות לטובת הבליינים שומרי המסורת באשר הם.
פורסם לראשונה: 16:05, 06.03.24