1 צפייה בגלריה
מכות במעצר. אילוסטרציה: shutterstock
מכות במעצר. אילוסטרציה: shutterstock
מכות במעצר. אילוסטרציה: shutterstock
בית המשפט הורה לשחרר עצור למעצר בית — בעקבות התפשטות נגיף הקורונה: במהלך דיון שהתקיים אתמול (חמישי) בבית המשפט המחוזי בעיר, בעניינו של חשוד בתיק חמור של סחר בסמים – רמז בית המשפט למשטרה לחזור בה מהערר בו ביקשה להאריך מעצרו של חשוד וזאת לאור התפשטות הנגיף.
בתחילת הדיון פנתה השופטת תמר בר-אשר, לנציג המשטרה: "קראתי את הערר ואת נספחיו, אני יכולה להבין למה הוגש ערר, אבל משעה שההחלטה הייתה לשחרר, אני ממליצה למשטרה לשקול לחזור בה מהערר" ציינה השופטת והוסיפה "יש מקום לשקול את התקופה שבה אנו נמצאים, שבה יש לצמצם שהייה של מספר רב של אנשים במקום אחד ואת העובדה שהיום הוחלט כי לא יוצאו עצורים מבית המעצר במגרש הרוסים בשל בידוד לנוכח נגיף הקורונה".
נציג המשטרה ציין כי מדובר בתיק חמור של חשד לסחר בסמים לאחר שהמשטרה חושדת שהחשוד החזיק סמים מסוג ‪MDMA, קוקאין, קנבאיס וחשיש, אך השופטת בר-אשר הורתה לשחרר את החשוד למעצר בית. בהחלטה ציינה "בנסיבות אלו, אני סבורה כי החלטת בית המשפט קמא היא החלטה סבירה. אני סבורה שבהחלט היה מקום לכך שבית המשפט קמא ישקול את התקופה שבה אנו מצויים, שבעטיה אזרחים רבים שוהים בבידוד, וכי הדבר יוצר עומס על רשויות האכיפה", קבעה.