בתחילת החודש קיבלה חנות הבשר 'אלפרסאן', במזרח העיר משלוח נקניקים של "זוגלובק" אלא שלצד הסחורה שהזמינו חיכתה להם בארגז הנקניקים גם הפתעה לא רצויה נוספת: צואה של עכברים.
אילו חיות נמצאו במעונות בירושלים? הלחמנייה עם איבר המין שהסעירה את החרדים
המוכר מספר שלא היה לו זמן לבדוק את הסחורה בנוכחות הסוכן וזה האחרון הניח את הארגז במרכז החנות והמשיך בדרכו. מי שהבחין בתוספת הנלוות לנקניקים הם ילדים שהיו ליד החנות.
"מייד התקשרתי לסוכן וביקשתי שיחזור לבדוק את הסחורה שהביא, הוא אמר לי שזה לא קשור אליו ושיעביר את המקרה למנהל האזור. אבל אף אחד לא חזר אליי", סיפר עבד ג'וואברי, אחיו של בעל החנות שקיבל את הסחורה.
ג'וואברי, מתאמן בקבוצת בוגרים של "רצים ללא גבולות" - קבוצת ריצה משותפת ליהודים וערבים, וכשלא היה בטוח כיצד להתמודד עם ההתעלמות לדבריו של חברת "זוגלובק", פנה למנהל הקבוצה בבקשה לסייע לו. השניים התקשרו למוקד החברה ותיארו להם את הבעיה. במוקד, כך הם מספרים, הציעו להם פיצוי של שלושה נקניקים על חשבון החברה בהזמנה הבאה ומשלא הסכימו נאמר להם שהנושא יועבר למחלקה המשפטית של "זוגלובק". לדברי בעל החנות, כתוצאה מחשיפת הנושא מפה לאוזן, הוא ספג ירידה בפדיון.
מזוגלובק נמסר בתגובה: "כל מוצרי החברה כולל במקרה זה יוצאים מהמפעל באופן תקין לחלוטין ובאיכות הגבוהה ביותר. חברת זוגלובק מפיצה את מוצריה מהמפעל ומהמרכזים הלוגיסטיים שלה בתנאים תברואתיים גבוהים ביותר ולפי כל התנאים והתקנים הנדרשים. אין שום אפשרות שהמוצרים יכולים להגיע במצב פגום לנקודת מכירה כלשהי.
"עם זאת הפניה תיבדק באופן יסודי ואנו מצטערים על אי נוחות באם נגרמה למוכר ו/או ללקוחותיו".