ממשיכים לחבר את ירושלים: משרד התקשורת פעל לאחרונה על מנת שתשתיות התקשורת יוטמעו במנהרה עוד בשלב התכנון והבנייה על מנת לספק תקשורת סלולרית מצילת חיים כבר בפתיחת המנהרה לנסיעה. כל זאת כלקח ממנהרת כביש 16 שלא רושתו תחילה. המשמעות: חיבור של עשרות אלפי הנהגים הנכנסים ויוצאים מירושלים מדי יום וסיוע בהצלת חיים.
2 צפייה בגלריה
מנהרות שז"ר
מנהרות שז"ר
מנהרות שז"ר
(צילום: מוריה)

"לאור ההנחיה של שר התקשורת לוודא קליטה סלולרית במנהרות חדשות עוד בשלב התכנון, ביצע משרד התקשורת בדיקה יזומה עם כלל חברות הסלולר ונמצא כי תשתיות הסלולר במנהרה פועלות באופן תקין לרווחת הציבור", נמסר ממשרד התקשורת.
מנהרת שז"ר שתיפתח לשימוש הציבור הרחב בימים אלה, מצטרפת למנהרות כביש 16 המובילות לירושלים וממנה, אשר גם בהן יש כיום קליטה סלולרית מלאה.

קראו גם:

תשתיות תקשורת סלולרית חיוניות לשמירה על אורח חיים תקין ולהתפתחות הכלכלה והתעשייה הישראלית. תקשורת סלולרית מאפשרת חיבוריות וזמינות גבוהה של אנשים ומכשירים בפריסה נרחבת, מרחיבה אפשרויות תעסוקה ולימודים, ומהווה מנוע צמיחה למשק.

2 צפייה בגלריה
אנטנה
אנטנה
אנטנות לקליטה סלולרית הוצבו במנהרות שז"ר
(צילום המחשה: shutterstocK)

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "ממשיכים לחבר עוד ועוד ישובים ודרכים בתשתיות סיבים ובקליטה סלולארית לרווחת הציבור. תשפ"ד - תהא שנת פרישת דרכים."
מנכ"ל משרד התקשורת (בפועל), מימון (מוני) שמילה: "תשתיות התקשורת מוכנות וממתינות לפתיחת המנהרה לתנועת הרכבים. וזאת לאור שיתוף פעולה מצוין בין משרד התחבורה ומשרד התקשורת יחד עם החברות המבצעות חברת מוריה וחברות הסלולר. מאחל לציבור הנוסעים נסיעה בטוחה עם תקשורת רציפה אמינה ואיכותית".