פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ה') כתב אישום נגד דניאל בן אבו (21) תושב מבשרת ציון שדקר לפני כשבועיים צעיר ופצע אותו באורח קשה, זאת לאחר שסבר כי הנדקר מנהל קשר רומנטי עם האקסית שלו. בן אבו מואשם בעבירות של איומים, החזקת סכין וחבלה בכוונה חמורה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
(צילום: לירן תמרי)
על פי המתואר בן אבו ניהל מערכת יחסים עם צעירה כבת 17, ובשלב מסוים סבר כי היא מנהלת קשר עם ד'. בן אבו פנה לצעירה וביקש ממנה כי תמנע ממפגשים חברתיים בהם נמצא ד'.
"לנאשם נודע כי ד' והצעירה המשיכו לעמוד בקשר ובשל האמור התגלה סכסוך בין הנאשם ד'. בנסיבות אלו ביום 7.7.21 בשעה 10:47 התקשר הנאשם לנדקר והביע תרעומת על כך שהוא נותר בקשר עם הצעירה. בשיחה אמר הנאשם לד' כי הוא שונא אותו בגלל שבעבר התנשק איתה. ד' ניסה לפייס את הנאשם ואמר לו שמדובר בעניין שהתרחש לפני זמן רב. לקראת סיום השיחה הורה הנאשם לד' שלא יתקרב לצעירה וכן איים עליו כי 'יתפוס אותו"', נכתב בכתב האישום.
בן אבו, שחש מספר שעות לאחר מכן באי נוחות בשל צורת הדיבור שלו כלפי ד', שיגר לו עוד באותו יום הודעת וואטסאפ בה התנצל על אופן הדיבור וביקש "לפתוח דף חדש". ד' השיב "הכל טוב כפרה אין לי שנאה אליך".
ביום למחרת, עשה ד' את דרכו למסיבה שהתקיימה במבשרת כשהוא מלווה בשניים מחבריו. "הנאשם אשר שהה באותה העת בביתו, הבחין בד' חולף בסמוך לביתו וקרא לעברו 'בכל מקום אתה נמצא, זה לא ייאמן'. עם סיום המסיבה, ד' שלח הודעה לבן אבו וביקש ליישר את ההדורים ולהיפגש פנים אל פנים. בן אבו ירד מביתו כאשר על פי כתב האישום 'בעת הזו, גמלה בליבו של הנאשם החלטה לדקור את ד' ולשם כך הצטייד בסכין חדה שלקח מביתו", נכתב באישום נגדו.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
(צילום: לירן תמרי)
"בסמוך לשעה 23:26 יצא הנאשם מביתו, כשהוא נושא בכיסו סכין. הנאשם פגש את ד', שביקש מחבריו שייתנו לו פרטיות על מנת שיוכל לשוחח ביניהם ולהביא לאיחוי הסכסוך. הנאשם וד' שוחחו דקות ספורות ולאחר כ-3 דקות ביקש הנאשם מד' להתלוות אליו לעישון סיגריה במדרגות ברחוב הכלנית. בשלב מסוים בעוד ד' יושב במדרגות דחף אותו הנאשם והפילו ארצה, ד' ניסה להתרומם ולקום על רגליו, אך מייד לאחר מכן שלף הנאשם מכיסו את הסכין ודקר את ד' בבטנו ולאחר מכם חתך באמצעותה חתך רוחבי בבטנו של ד' במטרה לגרום לו לחבלה חמורה".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים