אירוע הדקירה בסוף השבוע במבשרת ציון: אמו של הצעיר בן ה-18 שנדקר באורח קשה מבקשת לשים קץ לשמועות בפוסט ארוך שכתבה ברשת החברתית. "היום בחרתי לספר לכם על הסיוט שעברתי ביום חמישי בערב כשקראו לי בלילה לראות את הבן שלי פצוע קשה שותת דם מדקירה שנעשתה פה בישוב שלנו", כתבה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
(צילום: לירן תמרי)
כזכור, בערב יום חמישי האחרון, התקבל דיווח על צעיר כבן 18 שנפצע באירוע אלימות בעיר מבשרת ציון, לאחר טיפול רפואי ראשוני הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, מונשם ומורדם עם פציעות בגופו. הלילה החשוד במעשה הסגיר עצמו למשטרה, והוא חשוד בניסיון רצח. בית המשפט האריך את מעצרו ב-9 ימים. מצבו של הצעיר שנדקר משתפר, הוא התעורר ויצא מסכנת חיים.
האם המשיכה וכתבה: "הבן שלי סיים ממש עכשיו תיכון הראל בהצלחה רבה. ילד טוב מבית טוב, שהלך כמו כל בני הנוער שלנו למסיבה חוקיות של חבר שחגג יום הולדת 18. ילד שעוד חודש עתיד היה להתגייס לצה״ל כמו שרשום בעיתון בן טובים. אבל הילד שלי, ביום חמישי כמעט נרצח ורק בנס גדול הוא בחיים, ולא רק שדקר את בני הוא גם ניסה לדקור חבר נוסף כשסכין שלופה בידו.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
זירת האירוע במבשרת
(צילום: לירן תמרי)
"כך הילד שלי שכב פצוע שותת דם, זחל על הרצפה עד שמישהו ראה אותו ורק שתדעו בכוחותיו האחרונים הוא זה שהזמין את המשטרה והתמוטט. אז, לא זה לא סכסוך בין עבריינים, לא הם לא היו שיכורים ולא הם גם לא עישנו סמים. לא גם לא היה קשר רומנטי כמו שנכתב בטעות. בני והחברים שלו בסך הכל הלכו לבלות עם בני גילם! ילדים טובים ילדים טובים מהיישוב שלנו". בסיום הפוסט היא מבקשת להתפלל לרפואת בנה: "שיחזור אלינו בריא ושלם".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים