חקירת מות העצור במגרש הורסים: בית משפט השלום בירושלים הורה לערוך נתיחה שלאחר המוות בגופת העצור שנמצא אתמול (ד') בשעות הערב כשהוא ללא רוח חיים במתקן הכליאה. מוחמד, אחיו של עצור: "אח שלי היה בן אדם בריא, יכל להיכנס בקיר ולהוריד אותו. איך הוא מת במעצר?".
2 צפייה בגלריה
הזירה אמש מחוץ למגרש הרוסים
הזירה אמש מחוץ למגרש הרוסים
הזירה אמש מחוץ למגרש הרוסים
(צילום: לירן תמרי)
אתמול סמוך לשעה 19:00 הוזעקו לבית המעצר 'מגרש הרוסים' צוותי החייאה בעקבות דיווח על עצור שהתמוטט, בתום פעולות החייאה מאומצות נאלצו הצוותים לקבוע את מותו. לאחר מספר שעות הגיעו חבריו ובני משפחתו אל מחוץ למתקן הכליאה ובמקום פרצה הפרת סדר במהלכה נעצרו מספר מעורבים על ידי המשטרה.
עוד הוסיף אחיו: "בשעה 7:30 התקשרו אלינו אנשים שעצורים בפנים ואמרו שלקחו את אח שלי ושמצבו לא טוב. הסתובבתי בבתי חולים בירושלים ולא מצאתי אותו. הגעתי למגרש הרוסים בשעה 20:30 דפקתי בדלתות - לא ענו לי ולא נתנו לי תשובות. נשארתי עד שעה 23:00 עד שהכניסו אותנו ואמרו שהוא מת. אמרו לי שהיו מכות בין אח שלי ובין עצורים נוספים, והגיעו כוחות של שב"ס לקחו אותו והכו אותו".
בית משפט השלום בירושלים הורה הבוקר (ה') לערוך בגופתו של העצור נתיחה לאחר המוות במכון לרפואה משפטית, במהלך ההליך, רופא מטעם המשפחה יצטרף לנתיחה.
2 צפייה בגלריה
העימותים אמש מחוץ למגרש הרוסים
העימותים אמש מחוץ למגרש הרוסים
העימותים אמש מחוץ למגרש הרוסים
(צילום: לירן תמרי)
עורך הדין חלדון נאג'ם המייצג את המשפחה בהליך אמר למיינט ירושלים: "המשפחה ידעה אתמול על מותו של בנם רק אחרי 3 שעות מהשעה שנקבע המוות. הגשנו בקשה לנתיחת הגופה ולהכניס רופא מטעם המשפחה. על פי המידע שקיבלנו הוא הותקף על ידי צוות של שב"ס, הגשנו בקשה לפתוח בחקירה. נמתין לתוצאות הנתיחה".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים