כשבוע וחצי לאחר חזרתו מהשעייה: עיריית ירושלים הזמינה את שדרן רדיו ירושלים, אלעד עמדי להנחות טקס הרמת כוסית לכבוד החג שהתקיים אתמול (ד'). באירוע נכחו מאות עובדים, וכל בכירי העירייה - לרבות ראש העירייה משה ליאון שהוזמן על ידי עמדי לעלות לבמה ולנאום.
1 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: שלומי כהן)
בשבוע שעבר, ולאחר כחמישה שבועות מאז הושעה משידורי התכנית "עמידנה" בשל התבטאויותיו, אלעד עמדי חזר לשדר ברדיו ירושלים וזאת לאחר שקרא בשידור חי לפגוע בנשיאת העליון. "אני פה כדי לאחד את עם ישראל ולהגיד לכם שזה הכבוד הכי גדול לחזור", אמר בפתח התכנית וביקש סליחה מהמאזינים. לפני כן הוא הושעה מרדיו ירושלים בעקבות דברי שנאה שנשא נגד קבוצת הפועל ירושלים בכדורגל. מספר ימים לאחר מכן הוגשה תביעה על סך 500 אלף שקלים לבית המשפט השלום בירושלים בשם אוהדי הקבוצה נגד עמדי.
יוסי חביליו, סגן ראש עיריית ירושלים: ״הזמנת בריון המיקרופון אלעד עמדי היא פשיטת רגל ערכית מוחלטת של עיריית ירושלים. מי שהסית לאלימות נגד מפגינים וקרא לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון עם נבוּט - לא ראוי שינחה טקס עירוני. מדובר בסטירת לחי מצלצלת לאלפי ירושלמיות וירושלמים שעמדי הסית כנגדם, ובהזמנתו להנחות את האירוע - נותנת עיריית ירושלים לגיטימציה למי שכבר שמיישמים בפועל את קריאותיו, תוקפים עוברי אורח ברחובות ירושלים - ושוברים צלעות לעיתונאים.

קראו גם:

"לצערי הייתי היחיד שעזב את האירוע המביש, בו המשיכו להשתתף ראש העיר משה ליאון וכל בכירי העירייה. גם אם באיחור, אני מצפה להתנערותו של ליאון מההזמנה. לא מדובר בטעות, אלא באדישות לאלימות שמשתוללת בחוצות העיר, וכבר כעת פוגעת במרקם החיים בירושלים״.
מהעירייה נמסר: "אלעד עמדי מנחה אירועים וטקסים בעירייה מזה מספר שנים. הטענה נגד הזמנתו של עמדי לטקס הינה מצד חבר מועצה אחד וזאת לאור הבחירות המתקרבות".
פורסם לראשונה: 08:33, 30.03.23