רשת הספורט עולה לירושלים: ענקית הספורט מצרפת - דקטלון תפתח ב-3 באפריל את הסניף העשירי שלה בארץ – בירושלים. הסניף שיפתח ברחוב פייר קניג 36 מתפרש על שטח של 3,544 מ"ר. החנות מונגשת לכל הקהלים עם מסדרונות רחבים, דרגנועים ומעליות.
3 צפייה בגלריה
דקטלון
דקטלון
דקטלון . ממש בקרוב בירושלים
(צילום: shutterstock)
החנות נבנתה בצורת האות I וכוללת אזור משחק לילדים ושולחנות פינג פונג. כמו כן, חלל התצוגה יהיה גדול יותר ומחלקות הטיולים והכושר יהיו במרכזו. לטובת הלקוחות נבנה אזור Click and Collect המאפשר הזמנה מהאתר של מוצרים שאינם נמצאים במלאי החנות ואיסופם מתוך לוקר ייעודי שיוצב בחנות.
DECATHLON היא אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם. המותג, שנוסד בשנת 1976, נפרש כיום על פני כ 70- מדינות ברחבי העולם ולו למעלה מ-1,700 סניפים.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
סניף דקטלון ירושלים
סניף דקטלון ירושלים
סניף דקטלון ירושלים
(צילום: אנטון צ'יקישב)

יאן פאביו, מנכ"ל DECATHLON ישראל: "אנו נרגשים לפתוח את הסניף העשירי של רשת DECATHLON בבירה ירושלים. פתיחת הסניף בירושלים מהווה אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל. אנו מאמינים בכוחו של הספורט לעורר השראה ומודים על הזכות שנפלה בחלקנו להנגיש את הספורט לכולם. כשם שהפכנו להיות חלק מכל קהילה בכל עיר שהגענו אליה, אנו משתוקקים להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה והנוף הירושלמי".

3 צפייה בגלריה
סניף דקטלון ירושלים
סניף דקטלון ירושלים
סניף דקטלון ירושלים
(צילום: אנטון צ'יקישב)

שרגאי בורגניכט, מנהל סניף דקטלון ירושלים: "הסניף החדש יביא איתו בשורה חדשה לתושבי ירושלים והסביבה וינגיש להם מוצרי ספורט וקמפינג איכותיים במחיר שווה לכל כיס ויעניק חוויית קניה שאין שניה לה. כירושלמי גאה, אני שמח על הזכות לחגוג עם הקהל הירושלמי חנות שכולה מוקדשת לאהבת הספורט והטבע. עם שפע של מוצרים חכמים שייצרו חוויה חדשנית ומעניינת לעיסוק בספורט".