מלחמת הפועל ירושלים נגד אלעד עמדי מגיעה לזירה המשפטית: תביעה על סך 500 אלף שקלים הוגשה היום (ראשון) לבית המשפט השלום בירושלים בשם אוהדי הקבוצה נגד השדר הוותיק שמשדר בתחנה כבר 28 שנה. בימים אלה משועה עמדי משידורים בתחנה לאחר שבשידור נוסף בשבוע שעבר, קרא לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות.
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי ואוהדי הפועל ירושלים
אלעד עמדי ואוהדי הפועל ירושלים
אלעד עמדי ואוהדי הפועל ירושלים
(צילום: שלומי כהן ועוז מועלם)
בכתב התביעה, טוענים אוהדי הקבוצה בפני עמדי: ״במשך דקות ארוכות האשמת את הפועל ירושלים ואוהדיה בשלל האשמות חמרות לפיהן במשחקי הפועל ירושלים, קבוצה קיצונית אנכריסטית וטרוריסטית, שהשתלטה כביכול על האטצדיון, שורפת את דגלי המדינה, דורכת עליהםֿ מסירה אותם ומכה את האודים אשר מבקשים להניף את דגל המדינה".
עוד צוין בתביעה כי ״אמירות פוגעניות, מסיתות ומזעזעות אלה, פגעו ופוגעות בשמה הטוב של הפועל ירושלים, מטילות ספק ודופי באופייה הייחודי ובערכים עליהם היא מושתת, והן מהווה פרסום לשון הרע על המועדון במטרה לפגוע בו. הדברים חמורים במיוחד שעה כאמור, הפועל ירושלים היא מועדון המעלה על נס פעולה בשם ערכי הכדורגל והספורט ההגון, טיפל ערכים קהילתיים בירושלים. בתחילת התוכנית ובמשך 15 דקות יצא עמדי במתקפה חסרת כל רסן על הפועל ירושלים, שכללה האשמות חמורות".
2 צפייה בגלריה
נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות
נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות
״לפגוע עם נבוט״. נשיאת בית המשפט העליון
(צילום: דוברות בתי המשפט)
בתביעה מתאר המועדון כי עמדי אף ציין באחת מתוכניותיו כי ״הכרוז מדבר רק בערבית בהפועל. הוא לא קורא להם הפועל ירושלים. זה הפועל אל קודס. תגידו, אתם קולטים מה קורה שם? הפועל ״אל קודס״, מכות רצח ביציעים של הפועל, מקבלים אוהדי הפועל ציונים שרוצים להרים דגל ישראל״. בגין דברים אלו כאמור, מבקש המועדון מעמדי ורדיו ירושלים פיצוי כספי על סך של 500 אלף שקלים.
כתבות אחרונות - פרשת אלעד עמדי:

בימים אלו, עמדי מושעה משידור בתחנה לאחר שבשבוע שעבר פנה בשידור חי לשר המשפטים יריב לוין והפציר בו לגרש את נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות תוך שהוא רומז לבצע זאת באמצעות נבוט. בהמשך השידור, עמדי פנה אל עובדת בהפקת התוכנית ושאל אותה האם יש רגעים בחיים שהיא היתה רוצה לעשות שימוש באקדח. בהנהלת רדיו ירושלים ציינו כי הם רואים בחומרה את הדברים שנאמרו והחליטו להשעות אותו משידור בתחנה עד להודעה חדשה.
ברשת השניה לטלוויזיה ורדיו פתחו בשבוע שעבר בהליך הפרה לכאורה נגד התחנה — מהלך שעלול להסתיים בקנס שתאלץ לשלם בגובה עשרות אלפי שקלים. במקביל, ל-mynet נודע כי מספר תלונות הוגשו למשטרה.
פורסם לראשונה: 22:12, 12.02.23