תקרית חריגה בישיבת המועצה: ראש עיריית ירושלים משה ליאון תקף אמש (שלישי) בחריפות את חבר מועצת העיר עופר ברקוביץ (התעוררות) וכינה אותו ״אפס מאופס״, זאת לאחר שברקוביץ הטיח בליאון כי "העתיד הציוני של ירושלים תחת הנהגתך בסכנה". התקרית הועברה בשידור החי הרשמי של עיריית ירושלים.

"מי אתה שתגיד לי את הדבר הזה, תגיד לי, מי אתה שתגיד לי?", אמר ליאון לברקוביץ. הוא השיב: "אני עופר ברקוביץ, נולדתי וגדלתי בירושלים" - ואז אמר ליאון: "אתה אפס מאופס, זה מה שאתה, אפס מאופס".
קראו גם:
"איבדת את עצמך", אמר ברקוביץ לליאון - והוא השיב: "לא איבדתי את עצמי. אל תדאג". בהמשך אמר ברקוביץ: "זרקת לי את זה כשהתעצבנת, אבל ככה אתה מדבר בעצם. אתה בושה וחרפה. ביום חגיגי למען ירושלים, כשאנחנו נותנים לך ביקורת, זו הרמה שאתה מגיע אליה".
1 צפייה בגלריה
ליאון וברקוביץ, אמש
ליאון וברקוביץ, אמש
ליאון וברקוביץ, אמש
(צילום: דוברות עיריית ירושלים)
עופר ברקוביץ מסר בתגובה: "הגענו מוכנים לישיבת מועצה חגיגית לכבוד יום ירושלים. העלינו נושאים רציניים לעתיד העיר ירושלים: צביון השכונות, שמירה על בתי הספר הממלכתיים, חיזוק אנשי המילואים ומתן הטבה לגור בירושלים, עצירת עליית הארנונה הצפויה כדי להפסיק את העול רק על משלמי מיסים וכדי להתמודד עם יוקר המחיה, יצירת מערך תומך לרכבת הקלה באמצעות מיניבוסים בתוך השכונות, טיפול בפנסיה של עובדת שנשכחה והופקרה. ומנגד, ראש העירייה איבד עשתונות, קילל, קם באמצע הדיון, לא נותן תשובות ולא מתייחס לנושאים החשובים".