בעקבות אירוע האלימות של קבוצת גברים קיצוניים כלפי אישה במעיין עין איתמר - תוקם סיירת מיוחדת שתגן על נשים וחילונים במעיינות. המטרה: לתת מענה מכל סוג שהוא באירועים דומים.
1 צפייה בגלריה
מעיין עין איתמר אתמול
מעיין עין איתמר אתמול
מעיין עין איתמר השבוע
(צילום: יונת שכטר)
אתמול פרסמנו ב-Mynet ירושלים כי תושבת העיר, יונת שכטר יצאה לטייל עם משפחתה במעיין עין איתמר, אך לא תיארה לעצמה שכך יגמר מה שהיה אמור להיות בילוי מרגיע לפני הצום. מספר גברים שטבלו במעיין בעירום החלו לתקוף אותה מילולית בעוד אחד מהם אף הגדיל לעשות ואיים על בעלה: "אתה תקבור את הבן שלך עוד השנה".
לטענתה, לאחר אמירה זו אותם גברים המשיכו להטריד אותה. "מסביבנו 20 גברים ערומים ממשיכים להתערטל בציבור, מטרידים אותי בצורה בוטה וגלויה ולא אכפת לי, אבל מי אתה שמעיז לאחל דברים כאלה לילד? איך אתה מעז אחרי זה להגיד שאתה מטוהר וללכת לבית הכנסת להתפלל?", כתבה בפוסט שפרסמה השבוע עם צאת הצום.

קראו גם:

את ׳הסיירת להגנה במעיינות׳ מקימה סיעת ׳האיחוד הירושלמי׳ שמטרתה תהיה לתת מענה מיידי וראשוני לאירועים אלימים מכל סוג שהוא כלפי ציבור חילוני במעיינות ירושלים. הסיירת תפעל בכפוף לחוק.
סגן ראש העיר, מועמד לראשות העיר יוסי חביליו (האיחוד הירושלמי): "הגיע הזמן להחזיר את ירושלים לישראלים. לא יכול להיות שציבור ירושלמי גדול וציוני יסתובב מפוחד ברחבי העיר והסביבה".