יחידת התביעות של משטרת ירושלים הגישה השבוע כתב אישום נגד צעיר ממעלה אדומים שגרם לחבלות קשות לאקס של בת זוגו. על פי כתב האישום שהוגש על ידי פקד דניאל זוהר, מתואר כי הנאשם חיזר אחר בת זוגו באופן אובססיבי וכאשר נודע לו כי החבר לשעבר של בת זוגו החזירה לביתה הוא תקף אותו בצורה קשה ואכזרית. "המתלונן הסיע את ל' מהבסיס לביתה. לאחר שהגיעו למקום נעמדו המתלונן ול' והחלו לשוחח. לאחר מספר דקות הגיע הנאשם למקום והבחין בל' והמתלונן משוחחים. הנאשם התקרב לעבר המתלונן ואמר לו: 'מי אתה שתשב על ספסל עם חברה של מישהו'.
(תקף את האקס של בת זוגו בפסגת זאב. צילום: פרטי)

"המתלונן ניסה להרגיע את הנאשם ואמר לו כי הוא רק הסיע את ל' לביתה. במקביל, נעמדה ל' בין הנאשם והמתלונן על מנת למנוע מהנאשם להתקרב למתלונן והאחרון המשיך לנסות לשכנע את הנאשם כי לא מתקיים דבר בינו לבין ל'".
בשלב זה, הצליח הנאשם לתקוף את האקס ולגרום לחבלות חמורות בפניו: "הנאשם דחף את המתלונן והכה בו במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן, אחז הנאשם את המתלונן בצווארו והכה אותו בשתי מכות אגרוף נוספות בפניו. בשלב זה הצליח המתלונן להדוף את הנאשם ונמלט לעבר רכבו תוך שהוא מדמם. בד בבד התקשרה ל' למשטרה. הנאשם ניגש לעבר הרכב בו ישב המתלונן ובעט בדלת הרכב ובמראות הצד תוך שהוא שובר אותן. לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום". הנאשם נמלט לאחר התקיפה לבית חבריו למשך עשרה ימים, בתום פעולות מודיעיניות מאומצות הוא אותר ונעצר.
2 צפייה בגלריה
מראות המכונית שהושחתו
מראות המכונית שהושחתו
מראות המכונית שהושחתו
(צילום: פרטי)
2 צפייה בגלריה
מראות המכונית שהושחתו
מראות המכונית שהושחתו
מראות המכונית שהושחתו
(צילום: פרטי)

במשטרת ירושלים מבקשים להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים זאת לאור המסוכנות הנשקפת ממנו: "מסוכנותו של המשיב נלמדת מן האירועים המתוארים בכתב האישום. מחומר החקירה עולה כי המשיב, בהתנהגות אובססיבית בצורה קיצונית כלפי בת זוגו, אינו מקבל את העובדה שהיא לא עונה לשיחותיו, שולח לה הודעות רבות ומבקש לדעת עם מי היא מתרועעת. כאשר תשובותיה לא מספקות אותו הוא קורא לה שקרנית, מאיים עליה בפגיעה באחרים. המשיב מגיע לביתה של המתלוננת ומבחין בה משוחחת עם המתלונן ואז ניגש אליו באיום ותוקף אותו בצורה חמורה וקשה והכול על רקע קנאתו של המשיב למתלוננת והאובססיביות כלפיה. המשיב פגע במתלונן בצורה קשה וחמורה תוך שגרם לו לשני שברים בפניו ודימום מסיבי".
ראש צוות החקירה רס"מ דניאל ישראל, תחנת שפט של מחוז ירושלים מסר: "בהתאם למדיניות מפקד המחוז, אנו פועלים בנחישות נגד אלימות חמורה מכל סוג שהוא ומבצעיה. אירועי האלימות שמתרחשים בעיר מטופלים על ידי מגוון כוחות שיטור בנחישות ובכל הכלים שברשותנו. אנחנו לא מתפשרים בהפעלת כל האמצעים והכוחות באיתור מעורבים ואיסוף הראיות, כשהמטרה היא למצות את הדין עם עבריינים אלימים שפוגעים בציבור ולהרחיקם מהרחוב, וכך עשינו גם במקרה זה. מיד עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה שבמסגרתה נאספו ראיות והחשוד נעצר זמן קצר לאחר המעשה. נמשיך לפעול נגד האלימות החמורה בכל מקום ובכל זמן שנדרש לכך".