לאחר הפרסום ב-mynet ירושלים כי נציגי העירייה יגיעו ל'כוללים' ויסייעו לתלמידי הישיבות במילוי טפסים להנחות בארנונה, גם הסטודנטים בירושלים יקבלו מענה דומה.
2 צפייה בגלריה
ארנונה
ארנונה
סיוע לסטודנטים גם בקמפוסים של האוניברסיטה העברית
(צילום: mynet)
בעקבות התערבותו של יו"ר התעוררות אדיר שוורץ ובשיתוף פעולה עם סגן ראש העירייה חיים כהן ממפלגת ש"ס גם סטודנטים בירושלים יקבלו ליווי והנגשה בכל הנוגע לתשלום הארנונה בקמפוסים השונים בעיר.

קראו גם:

לקמפוסים יגיעו עורך דין לחתימה על תצהירים, מומחה מטעם אגף שומה וגביה שיסייע במורכבות דירות השותפים ופתרונות נוספים. השניים סיכמו בתיאום עם אגודת הסטודנטים כי העירייה תתחיל בפיילוט מיד לאחר תקופת המבחנים הנוכחית, בשלב הראשון בקמפוסים של העברית ובהתאם למסקנות יעברו לקמפוסים והמוסדות האחרים בעיר.

2 צפייה בגלריה
האוניברסיטה העברית
האוניברסיטה העברית
האוניברסיטה העברית
(צילום: אוהד צויגנברג)

יו"ר התעוררות, אדיר שוורץ: "זאת דרכנו. שירות שווה לאברכים ולסטודנטים. השירות שמסייע לאברכים הוא שירות חשוב לאוכלוסיה שאין ביכולתה להגיש טפסים באופן מקוון. שירות דומה פועל גם במזרח העיר. את אותה התפיסה צריך להביא לכל העיר ולהתאים את השירות לכל אוכלוסיה בהתאם למידותיה וצרכיה. אצל הסטודנטים הקושי הוא לא שימוש בטכנולוגיה, אלא בעיקר בקשיים מול הבירוקרטיה, במיוחד במקרים מורכבים יותר".
פורסם לראשונה: 07:51, 13.02.23