המנכ״ל היוצא של בית החולים הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין נפרד אמש (שני) באגרת מיוחדת ששלח לאלפי עובדי בית החולים. את האיגרת בחר רוטשטיין לפתוח בציטוט מילות השיר ״שיר פרידה״ של שלמה ארצי ובנו בן: ״כמו חופים של ים עוזב, אני עובר עכשיו ממך, בין דמעות ובין כאב, אני הולך, אני הולך״.
2 צפייה בגלריה
פרופ' רוטשטיין
פרופ' רוטשטיין
פרופ' רוטשטיין
(צילום: ירון ברנר)
חמש וחצי שנים חלפו בין כניסתי להדסה ליציאתי מהדסה״, כתב רוטשטיין. חבלי הסתגלות לא פשוטים ליוון את ההתחלה ואפילו היו כמה נפגעים על הדרך. אבל זו היתה תקופה שלא תישכח... עכשיו צריך להרים את הראש ולהסתכל סביב, מעבר לחומות האילוצים הלא פשוטים שהיו לנו ועדיין לא נעלמו, נודה לפחות לעצמנו, שקידמנו את הדסה מכל הבחינות...״.
2 צפייה בגלריה
פרופ' רוטשטיין
פרופ' רוטשטיין
הולך אחרי 5 וחצי שנים
(צילום: רפי קוץ)
רוטשטיין ציין בפני העובדים כי היו לו למשפחה שניה. ״עם הרבה אמפתיה החזרנו גאווה הדסאית שאיתה יצרנו, שיפרנו תשתיות וטכנולוגיות, הרחבנו שירותים קליניים ומחקריים, והכי חשוב טיפנו את הצוות ואת רוח הצוות והעשרנו אותו במקצועיות, בנתינה ובמוסריות לכל מטופלנו... עתה, כדברי השיר שאני חולק איתכם, ״אני הולך״, אבל אתם מצווים להשכיל ולשמור את ערכי הבצוותא והלכידות הארגונית, ולנצל את חמשת השנים שחלפו כמאיץ להמשך התפתחות וצמיחת הדסה״. אתמול, קיבלו עובדי המרכז הרפואי 'הדסה' קיבלו מייל מפרופ' יורם וייס, מי שמשמש כמנהל בית החולים 'עין כרם', בו הוא הודיע להם כי פרופ' רוטשטיין סיים את תפקידו כמנכ"ל המרכז הרפואי הדסה וכי הוא (וייס – א"פ) נענה בחיוב לבקשת מועצת המנהלים לקבל על עצמו את תפקיד המנכ"ל בפועל.
כזכור, כבר לפני כשלושה שבועות דווח לראשונה ב-mynet על כך שפרופ' זאב רוטשטיין, קיבל זימון לשימוע לפני פיטורין. שימוע שנדחה כארבע פעמים לבקשתו של רוטשטיין. האי-מייל של וייס מגיע לאחר שקט תעשייתי של כשבוע וחצי, במהלכו התקיים משא ומתן בין עורכי הדין מטעמו של פרופ' רוטשטיין ודירקטוריון בית החולים, בין היתר, על הסכמי הפרישה של מנכ"ל המרכז הרפואי לשעבר. מדירקטוריון 'הדסה' נמסר: ישנן הסכמות בנושא, והסכם יחתם היום. יורם וייס מחליף את רוטשטיין עד שתוקם ועדת איתור רשמית למינוי מנכ"ל קבוע.
פורסם לראשונה: 01:48, 27.07.21