חני שירז שרף ימיני ידעה מגיל צעיר שהיא רוצה לעסוק בתחום הטיפוח. "כבר בגן הייתי מבלה שעות בארון של אמא שלי, ומתמרחת בכל טוב הקוסמטיקה שלה. מוקסמת מהריח, מהתחושה, מהאריזה. חלמתי להשפיע כך גם על אחרים".
1 צפייה בגלריה
חני שירז שרף ימיני
חני שירז שרף ימיני
חני שירז שרף ימיני
(צילום: אור דנון)
באוגוסט ימלאו לה 40 והיא נשואה + 3. בתחילת הדרך רכשה ידע בעולמות טיפוח הגוף, הביוטי והפרסום ברשת "סטודיו C”, בה הקימה וניהלה שני סניפים מצטיינים. בהמשך עבדה כמנהלת שיווק של “רונית רפאל” ולאחר מכן הרגישה מוכנה לצאת לדרך עצמאית. לפני שמונה שנים פתחה את מכון היופי שלה ״perssi” - בירושלים עיר הולדתה.
ארבע שנים אחר-כך, במקביל ללימודי רוקחות טבעית במרכז “שלוס” לארומתרפיה ורפואה משלימה, היא פתחה סניף שני ברחביה-טלביה שהורחב ואוחד לאחרונה עם “אחיו הבכור”, לחלל יפהפה, אקסקלוסיבי ותוסס, המציע קשת טיפולים אסתטיים.
פצצת האנרגיה הצהובה שבה לא עצרה כאן: לאחר לידת בתה השנייה, ומתוך צורך אישי לטפל במעט צלוליט שנשאר מההיריון, היא החלה לרקוח לעצמה תמציות ושמנים טבעיים ויצרה משחת פילינג עשירה בחומרים איכותיים ובהם קפה וחמאות. צנצנת הזהב-השחור בעלת האפקט והריח המעורר, הפכה לסנסציה בקרב חברות ולקוחות מבינות עניין, שדרשו עוד מהפלא הזה.
בעקבות הצלחת מוצר הדגל שנקרא RICO, המשיכה לפתח פורמולות מקוריות וליין מוצרים מגוון באריזות ססגוניות, בניחוחות פרחים ופירות טבעיים, ושלל צמחי מרפא ורכיבים מבטיחים.
“אני חשופה לכל-כך הרבה ‘משאלות’ נשים במהלך היומיום כבר שנים”, היא מספרת, “אני שומעת את הנשים והבקשות שלהן, את האהבות שלהן ומה מרגש אותן. תפקידי הוא להשתמש בידע שלי על מנת לייצר פתרונות ולהגשים”.
באותה כנות שבה היא מספרת על האהבה לתחום, היא חושפת את הקשיים שבדרך. “הסניף הראשון שלי היה בעמק רפאים. היו המון התמודדויות - לקחתי מקום עצום בשטח 140 מ”ר, הרבה עובדים ועלויות מטורפות. השנים הראשונות היו לא פשוטות, בלשון המעטה. תודה לאל ולעוד שליחים טובים שעזרו בתקופה הלא פשוטה, עברתי את זה ולמדתי לגדול מתוך הקושי. אני מאמינה שכשמגיעים מהמקום הנכון, מצליחים - התחילו לשמוע עלי וצברתי קהל לקוחות נאמן”.
“כיום מכון היופי perssi שוכן ברחוב אחד העם 12 בירושלים. המקום משלב טיפולי אסתטיקה רפואית, טיפולים קוסמטיים, איפור קבוע ופדיקור מניקור. הצוות המסור כולל שתי רופאות, שלוש קוסמטיקאיות וגם פדיקוריסטית. צריך להיכנס כדי להבין את האנרגיה המדהימה. חשוב לי שייצאו ממני עם תחושה רעננה, יפים יותר ועם אנרגיה גבוהה. אני שומרת על סטנדרטים גבוהים ברמת האירוח, מקום נקי ומשרה אווירה רגועה ומפנקת, ומעל לכל המקצועיות, היחס אישי והצוות המנוסה שעבר הכשרה מקיפה שלי”.
בנוסף לטיפולים שניתנים במכון, חני מפתחת ומשווקת את H.BANANA - מותג ייחודי למוצרי טיפוח טבעיים. “כל המוצרים פותחו כך שיהיו פונקציונאליים – יגשימו את המטרה, תוך שימת דגש על האפקט הרגשי המיידי שחווה המשתמש. השילובים הייחודיים שבמוצרים מעוררים מן הרגע הראשון את החושים ומשפיעים באופן מיידי גם על מצב הרוח, תחושת של התחדשות ושמחה, זיכרונות ילדות ואקזוטיקה. מוצרים ש’מתמכרים’ לשימוש בהם.
“ברגע שאני מבינה את הצורך והביקוש אני מייד רושמת לי ב’וויש ליסט’ שלי את המטרה ומשם מתחילה לחבר פתרונות. עבודתי כקוסמטיקאית ולימודיי הרוקחות הטבעית, מקילים עליי לעשות זאת. יש בי המון תשוקה להוציא מוצרים ייחודיים. לא עוד קרם ולא עוד סרום, אלא באמת מוצרים שמרגישים מן הרגע הראשון שהם של בננה”.
ומה המטרה הבאה?
“ברמת המכון אני רוצה להישאר קטנה ואינטימית. אבל מבחינת ליין המוצרים, אני רוצה לפרוץ גם בארץ וגם לארה”ב”.
כתובת: אחד העם 12 י-ם
מייל: www.perssi.co.il
אתר: הבננה