כבר תקופה ארוכה שאומרים לנו שמתחם התחנה הולך להיסגר אך בינתיים התבשרנו שלא רק שהוא יישאר עומד איתן אלא אפילו יש מכרז חדש להפעיל את המתחם לעוד חמש שנים לפחות. אחד מאנשי העסקים, רמי גרייגוס, לו יש כבר שתי מסעדות במתחם, הרחיב בשבוע שעבר את ארסנל המסעדות שלו ופתח על שרידי קפה לנדוור שלא מזמן סגר את MUU, סטייק האוס כשר למהדרין שכמו 'מסילה' החלבית שלו ינגיש תפריט עם הרבה מנות לבחירה ובמחירים השווים לכל כיס.
3 צפייה בגלריה
מסעדת מוו
מסעדת מוו
מסעדת מוו
(צילום: שי שלום)

אחרי חודש וחצי של שיפוצים שהפך את המקום לג'ונגל והרבה אלמנטים של עץ, MUU מביאה איתה בשורה של ארוחה ובילוי כשהקו המנחה הוא באמת מסעדה שתשמש גם משפחות שבאות לאכול אך גם תתאפיין בחיי לילה ססגוניים. גרייגוס: "פתחנו את העסק כי מאוד חסר סטייק האוס ברמה גבוה בעיר. מקום כזה של בשר טרי וטוב. בתקופה הזאת של המלחמה אנשים לא נוסעים לחו"ל ולכן הבילוי המשפחתי והאישי הוא בעיר. חשבנו שכשנפתח פשוט נרחיב את הלב ונעשה טוב לנפש של הלקוחות שממש מבקשים לבוא ולהנות".

3 צפייה בגלריה
מסעדת מוו
מסעדת מוו
מסעדת מוו
(צילום: שי שלום)
3 צפייה בגלריה
מסעדת מוו
מסעדת מוו
מסעדת מוו
(צילום: שי שלום)
מה נאכל: בתפריט של "מווווו" יש בשר והרבה. נתחים מיושנים של אנטריקוט, דנבר קאט, טומוהוק ואפילו מנת אסאדו בבישול ארוך. יש חלק מיוחד בתפריט לכל מיני סוגי המבורגר שהשיא שלהם הוא בורגר 220 גרם שעשוי מנתחים שנטחנים במקום. גם בראשנות נותנים מקום מכובד לבשר עם קרפצ'יו בקר, קבבוני טלה, עראייס ועוד אבל לא כאן מסתיים התפריט. הרבה מאוד מנות של דגים נאים בכל מיני ווריאציות, סלטים, מנות ילדים ואפילו ב'שאל את המלצר' יכולות להיות הפתעות כל יום.


מה עוד: הסטייק האוס מזכיר דיינר אמריקאי (לא חיצונית אלא במנות גדולות). הרצון להאכיל את כל מי שנכנס והרבה! אז קחו בחשבון שגם המנות הראשונות מאוד גדולות והן מותאמות לשרינג. היות והמקום ממוקם במתחם התחנה, בערב ובמיוחד בסופי השבוע הוא הופך גם למקום מפגש צעיר ותוסס עם בר גדול, תפריט אלכוהול מגוון ורחב ואת זה גם אסור לפספס. במקום אפשר ג לקיים אירועים פרטיים עם תפריטים מיוחדים.