יום הולדת שנה מצוין בימים אלה במסעדת Mr&Miss שבכיכר המוזיקה במרכז העיר. את המסעדה פתחו שלושה חבר'ה צעירים רק בני 25. שניים מהם, מאור סוויסה ודניאל דהן, הגיעו מהרקע של חיי הלילה, בעוד השותף השלישי, אופק דרעי, הוא בכלל סטודנט לתואר שני בכלכלה.אלא ששלושתם היו חדורי מוטיבציה להביא העירה שילוב של בילוי עם חוויה קולינרית ואווירה ירושלמית, וכסף רב הושקע בשיפוץ המקום על חורבות ה'בלו הול' המיתולוגי.

4 צפייה בגלריה
 Mr&Miss
 Mr&Miss
Mr&Miss
(צילום: יחצ)

השף הנבחר, דניאל מרציאנו, הביא איתו תפריט בשרי ישראלי שמתאפיין במגוון נתחים ועשיר בירקות ובחומרי גלם. מרציאנו אפילו הכניס את מנת החמוצים של אמא ליליאן כדי להדגיש את האופי ה'ביתי'. כאן המקום לגלות שממש לפני שנה הגענו למסעדה בחודש ההרצה. אומנם יצאנו עם תחושה שיד ימין לא יודעת איפה יד שמאל, אך הבנו שמדובר בחבר'ה בתחילת דרכם וחיכינו לחזור ולבקר מאוחר יותר.

4 צפייה בגלריה
 Mr&Miss
 Mr&Miss
Mr&Miss
(צילום: יחצ)

ואכן מאז נראה שבמקום התמקצעו, הפיקו לקחים, ואחרי הביקור החוזר לפני כשבועיים מגיע שאפו גדול לחברים שלא התייאשו, עבדו קשה ונהנים כיום מקהל לקוחות גדול ומרוצה.

4 צפייה בגלריה
 Mr&Miss
 Mr&Miss
שלושת השותפים
(צילום: יחצ)

"אחרי המון עבודה קשה הגיעה המלחמה", הם מספרים. "יצא שסגרנו ופתחנו פעמיים במהלך השנה על מנת לתת קצת חיוך לירושלמים. חיי הלילה בעיר, כמו גם במסעדה שלנו, הם האוויר שאנחנו צריכים, ולכן אנחנו כאן".


אז מה בתפריט? תעשו מקום בקיבה ל חציל סביח בבישול ארוך, מסאחן עוף על לחוח תימני, סשימי שומר, סלט הדרים, סיגר דייגים, קטאייף אסאדו, פסטה ערמונים, סינטה על קרם ארטישוק ועוד.

4 צפייה בגלריה
דניאל מרציאנו
דניאל מרציאנו
דניאל מרציאנו
(צילום: יחצ)
בעיקריות נמצא שקדי עגל, נתחי בשרים כמו אנטריקוט, פילה בקר וצלעות טלה, ולחובבי הדגים שיפודי דג ים, סביצ'ה דג לבן ואחרים. ועוד משהו: המקום מאמין שמוזיקה ואוכל זה שילוב מושלם, ולכן בכל ערב מתנגנים הז'אנרים מתחלפים: נגני ג'אז, די־ג'יי ושאר אמנים שהופכים את האווירה במקום למיוחדת. שימו בווייז: יואל משה סולומון ,12 כיכר המוזיקה. יש חניה בסמוך.