סופה של תקופה: אחרי 30 שנים, השדר אלעד עמדי יפסיק את שידוריו ברדיו ירושלים, כך פרסם היום השדר בעמוד הפייסבוק שלו. היום (א') עמדי שידר את התכנית האחרונה לאחר חודש שבו התנדב במילואים ביחידות מובחרות ולאחר מכן הגיע אל שולחנו מכתב המודיע כי יסיים את שידור התכנית "עמידה".
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: עמית שאבי)
עמדי מסר בתגובה: "תמה דרכי ברדיו ירושלים אחרי כמעט 30 שנים. רוצה לומר תודה ענקית לכל מאזיניי האדירים, תודה על כל מה שעשיתם למעני. אוהב את כולכם. עוד יבואו ימים אדירים לעם ישראל".
מדובר בשנה לא פשוטה שעברה על השדר הירושלמי. בינואר השנה, במונולוג הפותח את תוכניתו 'עמדינה', כינה עמדי את אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל 'אנרכיסטים'. חברי מועצה, שרים וחברי כנסת יצאו נגד הדברים ונגד עמדי באופן אישי, והפועל ירושלים אף הגישה נגדו ונגד תחנת הרדיו תביעה אזרחית.

קראו גם:

פחות מחודש לאחר מכן הוא פנה לשר המשפטים יריב לוין והפציר בו לגרש את נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות תוך שהוא רומז לבצע זאת באמצעות נבוט. בהמשך השידור, עמדי פנה אל עובדת בהפקת התוכנית ושאל אותה האם יש רגעים בחיים שהיא היתה רוצה לעשות שימוש באקדח. בהנהלת רדיו ירושלים ציינו כי הם רואים בחומרה את הדברים שנאמרו וכי עמדי יזומן לבירור.
בחודש אוגוסט הביע עמדי את התנצלותו והתנצל בפני האוהדים ואמר: "אמירות אלו לא היו צריכות להיאמר". במסגרת הפשרה בעקבות תביעת הענק נגד הרדיו ועמדי, הוסכם כי הנהלת הרדיו תממן פעילויות שמקיים מועדון האוהדים הפועל ירושלים בעיר.

2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: עמית שאבי)

עמדי הסביר בראיון בלעדי למיינט ירושלים אז: "היו תקופות שהיו שולחים לי איומים: 'אתה מת, הילדים שלך מתים'. בכלל, אנשים ימניים במדינת ישראל מאוימים באופן טבעי. בגלל הרדיו והדעות שלי ובגלל שאני מאוד ישיר קיבלתי הרבה מאוד איומים, והרגשתי גם על בשרי מה זה להיות ימני ומזרחי במקום שכביכול אתה לא שייך אליו".
תגובת רדיו ירושלים: "רדיו ירושלים מודה לאלעד עמדי על הדרך והשנים הרבות ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".