אחרי הסערה: שדר רדיו ירושלים, אלעד עמדי התנצל היום (ה') בפני הפועל ירושלים ואוהדיה בשידור. כמו כן, הוסכם כי רדיו ירושלים יעביר כספים לשם העמקת הפעילות החברתית של המועדון.
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: שלומי כהן)
"זה יום שבו אני מאוד רוצה שתקשיבו למילים שלי", פתח עמדי היום את שידורו, "כידוע לכם באחת מתכניות הרדיו לפני מספר חודשים, נאמרו דברים שלא היו במקומם על מועדון הפועל ירושלים ואוהדיו. לאחר שאמרתי את הדברים, הובהר לי שביציעי הפועל אין התנהגות אלימה ובוודאי לא כלפי מי שמניף דגלי ישראל ביציע.
"כמו כן, התייחסותי היא לא היתה במקומה הן בכרוז והן לשם המועדון בערבית. אמירות אלו לא היו צריכות להיאמר בשמי ובשם רדיו ירושלים. אני מביע את התנצלותי בפני הפועל ירושלים ואוהדיה. זה המקום לציין כפי שגם אמרתי באותה תכנית כאוהד בית"ר, אני מעריך ומוקיר את מועדון הפועל ירושלים וחלק מחבריי נמנים עם אוהדי הפועל ירושלים, וחלקם אף נמנם עם מנהלי ובעלי המועדון. כולי תקווה כי הודעתי זו תסייע להרגעת הרוחות וכולנו נפעל לאחדות ולפיוס, בהתנגדות מוחלטת לכל סוג של אלימות הן בכדורגל והן בעם השוכן בציון".

קראו גם:

מקבוצת הפועל ירושלים נמסר: "לאחר התביעה שהגיש המועדון נגד השדר אלעד עמדי ותחנת רדיו ירושלים, ההד שעוררו אוהדי הפועל ירושלים והתגובה הציבורית, הסכמנו להגיע לפשרה שמבחינתנו מספקת, חותמת את הסיפור ומעבירה מסר ברור. במסגרתה, התנצל היום עמדי בשידור על הדברים שהשמיע בשעתו והודה כי ההאשמות היו מופרכות. תוכן הדברים מקובל עלינו, ואנחנו בטוחים שהנקודה הובהרה מעבר לכל ספק.

2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים. הכי טובים שיש
אוהדי הפועל ירושלים. הכי טובים שיש
אוהדי הפועל ירושלים. הכי טובים שיש
(צילום: עוז מועלם)

"עוד במסגרת הפשרה הוסכם כי רדיו ירושלים יממן פעילויות שמקיים מועדון האוהדים הפועל ירושלים בעיר, המשלבות אוכלוסיות עם מוגבלויות, בנים ובנות, יהודים וערבים.
הפועל ירושלים תמשיך להיות נאמנה לערכיה הליברליים, להוות בית מכיל לקהל מגוון מהעיר שלנו ומחוצה לה, ותעמוד איתן מול כל פגיעה בהם.


כזכור, בתחילת ינואר 2023, תקף עמדי במהלך שידורו בחריפות והסית נגד קבוצת הפועל ירושלים ואוהדיה. בין היתר הוא אמר: "שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם". לאחר השידור עמדי הושעה ואחרי זמן מה חזר לשדר. כעבור מספר ימים רמז לפגוע בנשאית בית המשפט העליון, אסתר חיות.
זמן קצר לאחר מכן, הודיעה הנהלת הפועל ירושלים כי תדרוש פיצוי של חצי מיליון שקלים מעמדי וכן מרדיו ירושלים וכן הגישה תביעה נגדם.