1 צפייה בגלריה
שחקני קטמון חוגגים את הניצחון בדוחא | צילומים: באדיבות הפועל קטמון
שחקני קטמון חוגגים את הניצחון בדוחא | צילומים: באדיבות הפועל קטמון
שחקני קטמון חוגגים את הניצחון בדוחא | צילומים: באדיבות הפועל קטמון
כל זה היה נכון בדיוק 11 שניות משריקת הפתיחה. הפנדל שקיבלה קטמון, לא התפתחות של משחק או סיטואציה, הוא תרגיל מובנה בכל משחקי קטמון שבו עם בעיטת הסנטר שמוציאה התמודדות לדרך בועטים את הכדור קדימה לעבר רחבת היריב. זיו אריה מתעקש לעשות את זה בכל משחק, מתוך חשיבה שבשניות האלה גורם ההפתעה והעובדה ששחקני ההגנה של היריבה עדיין קרים לגמרי אמורים לגרום לדברים טובים. ביום שני האחרון המאמן והקבוצה שלו באו על שכרם והכניסו את שחקני סכנין להלם עם יתרון 0:1 (שרון זיסו מהנקודה הלבנה) בתוך פחות מחצי דקת משחק.
הניצחון המאוד מרשים בדוחא לא משנה את העובדה שקטמון עדיין סובלת מכל מיני כשלים מנטליים. הרכות עדיין קיימת, כמו גם איבודי הכדור המאוד נאיביים של קבוצת האוהדים וההפקרות במצבים הנייחים, שבהם היריבות מגיעות למצבי הבקעה בקלות. בצד זה, זו קטמון שנראה השנה: קבוצה שנותנת הצגות ומפרקת קבוצות, ומצד שני כזו שמפסידה הרבה משחקים שהם צמודים במיוחד כשהיא לא מבקיעה ראשונה ואז נכנסת למעין דפרסיה. גם השער השני של קטמון בדוחא נולד מעבודה באימונים. משחק מסירות החל מהשוער אדליי, כשבתוך שניות עם חמש מסירות הכדור מגיע לצ'קול, שמוציא רוחב לתיבת החמש, ומשם אגדה עושה 0:2. אגדה גם כבש את השלישי ונתן בדקה ה־73 את האות לאוהדי סכנין לנטוש את היציעים וללכת הביתה.
"מעטות הקבוצות שינצחו העונה בסכנין, בטח בתוצאה כזו של 1:3 תוך תצוגת תכלית", אמרו השבוע בקטמון. "זה רק מוכיח כמה פוטנציאל יש בקבוצה הזו מצד אחד ועד כמה היא שבירה מצד שני, אם נזכור את מה שקרה לנו נגד ראשון לציון. הרי אם אגדה מעלה אותנו במחצית הראשונה מול ראשון לציון ל־0:1 עם המצב שהיה לו, והוא החמיץ, זה היה נגמר בדיוק כפי שזה נגמר בדוחא".
היום (ראשון) תפגוש קטמון את הפועל רמת גן של בני בן זקן, משחק שעשוי להיות קריאת כיוון עבור קבוצת האוהדים, שכרגע אחרי שני משחקים היא עם מחזור שבו הם הציגו יכולת דלה במיוחד ובצידו המשחק הנפלא שראינו בדוחא בשני האחרון. שי אהרון וזיו אריה ממשיכים לחפש חיזוק, כשרוי מליקה שהיה בתוכניות קיבל הצעה כספית מאשקלון והוא מתרחק מקטמון. במועדון מחפשים שחקן ליגה לאומית קלאסי, קשר או חלוץ, כדי לתת עוד קצת אפשרויות תמרון לאריה. "אנחנו לא מתמקדים בעמדה מסוימת אלא באופי של שחקן שיכול להביא איתו ניסיון ונוכחות", הסבירו במועדון.
בעקבות הראיון של יוסי ליפקין בגיליון הזה בשבוע שעבר, שבו הצהיר שהוא יביא להצבעה את רכישת השם הפועל ירושלים והפיכתה של קטמון ל'מועדון כדורגל הפועל ירושלים', נערכה בתחילת השבוע הצבעה. עד כה כדי להחליף את שמה של קטמון נדרש רוב של 75 אחוז. אנשי קטמון הצביעו בעד ההצעה שלפיה שינוי השם יתאפשר גם ברוב של 51 אחוז בלבד. ההצעה הזו התקבלה, יש לציין, ברוב מוחץ של 88 אחוז. "כל מי שקשקש שהתאהבנו במיזם ושאנחנו מתבלבלים ושוכחים שכולנו בעצם אנשי הפועל ירושלים קיבל תשובה מוחצת עם רוב עצום לכך שהחלפת השם תיתכן ברוב של 51 אחוז בלבד", אמרו בקטמון.
ליפקין עצמו, שעוקב בעניין אחרי המתרחש ובכוונתו להציל את הפועל ירושלים, אמר לנו השבוע: "הצבעה ברוב מוחלט של 88 אחוז היא צעד חשוב שמראה שאוהדי קטמון מבינים שהשעה קרבה, ויותר מכך שהשם הפועל ירושלים חשוב להם והם מוכנים להשלים את המהלך שלשמו קמו. אני מאמין שיום האיחוד של כל האדומים יגיע בקרוב וסוף סוף זה יקרה. מהיום הראשון ידענו שהדרך הריאליסטית היחידה לקבל את הפועל בלי החובות העצומים שלה היא דרך פירוק העמותה, אבל דעת הקהל והאוהדים לא היו בשלים לזה ולכן נמנעתי מזה. היום, לאחר שסאסי קבר את הקבוצה הלכה למעשה, ברור לכולם שכל מהלך משפטי שיינקט על מנת לשחרר את הקבוצה מידיו הוא לטובת העתיד וזה צעד שלא נהסס לנקוט אותו. כולי תקווה שסאסי יבין שזמנו בקבוצה עבר והגיע הזמן להמשיך הלאה".