למרות ההפסד הלילה בספרד, מול קבוצה כמו טנריפה, זה היה אחד המשחקים הכי טובים של הפועל העונה. במצב של 95:92 לספרדים ליוואי רנדולף החטיא שלשה שאם היתה נכנסת היתה כופה הארכה אבל החניכים של אליאיס קאנצוריס יכולים להיות גאים למרות האכזבה על מופע כדורסל משובח. החשש הגדול בהפועל היה לפני המשחק שהספרדים יגיעו כדי לדרוס ולסגור חשבון על המשחק בין הקבוצות.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל
אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל
אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל
(צילום: אלכס קולומויסקי)

בחודש שעבר כשהאדומים מביסים את הספרדים 81:65. עד כמה שקאנצוריס ושות' הגיעו לספרד כדי לנצח, נלקחה בחשבון גם האפשרות למשחק חד צדדי באחד האולמות הביתיים באירופה, בטח בצ'מפיונס ליג והפועל נתנה פייט עד הכדור האחרון והזריקה האחרונה. יש שיגידו שהטקסט הזה תבוסתני כי בכל זאת הפועל דרסה את הספרדים כאמור לפני חודש. אלא שמי שמכיר את האיכויות של טנריפה ואת המסורת שלה במפעל מבין ויודע שצריך לתת לה את כל הריספקט.
טנריפה פתחה מבערים ברבע השני ועלתה כבר ליתרון של 16 נקודות אלא שברבע השלישי היתה כמעט רק קבוצה אחת על המגרש, הפועל שהפכה את התוצאה בקאמבק מרשים. רנדולף עם 20 נקודות וג'ונסון עם 17 פלוס שבעה אסיסטים של סמית' לצד 12 נקודות שלו סירבו לוותר על המשחק. ברבע הרביעי המשחק הלך מצד לצד.
הפועל הפכה יתרון של הספרדים 68:67 והמשחק המשיל לשיויון 74 והמתח היה בשיאו עד שרנדולף הוריד בשלשה את היתרון שפתחו הספרדים ל92:93 לטובת המקומיים. הוארטס העלה את טנריפה ל-95:92 והשלשה של רדנולף כאמור שהלכה החוצה, סיימה את המשחק בהפסד של הפועל. האדומים עדיין בראש הבית עם מאזן של שלושה נצחונות והפסד בדיוק כמו הספרדים שבמקום השני בגלל התבוסה להפועל בחודש שעבר.