אורי שרצקי, מנכ"ל הפועל, פתח השבוע במאבק עם שאר נציגי קבוצות הליגה הלאומית על כך שלקבוצות ליגת העל אושר לחזור לאימונים בעוד את קבוצות הליגה הלאומית השאירו מאחור. רק כדי לסבר לכם את האוזן, לקבוצות הליגה הראשונה בכדורעף, שמתאמנות באולם סגור, אושר לחזור לאימונים, ואילו קבוצות הכדורגל בליגה הלאומית מושבתות מפעילות.
1 צפייה בגלריה
מתכוננים לצאת למאבק
מתכוננים לצאת למאבק
מתכוננים לצאת למאבק
(אילוסטרציה: shutterstock)
שרצקי אמר השבוע: "קמנו לבוקר שחור, שבו קבוצות חצי חובבניות בכדורעף, כדוריד וכדורגל נשים - בליגות שכלל לא החלו - קיבלו אישור להתאמן באופן סדיר, ואילו הליגה הלאומית בכדורגל - 16 קבוצות מקצועניות, עם עשרות שחקנים זרים, במסגרת שמעסיקה מאות עובדים במשרה מלאה בכל רחבי ישראל, ושהחלה פעילות ומשחקים כבר בחודש יולי - מושבתת לחלוטין. לצערנו, אחרי מה שקרה אתמול בערב אנחנו לא מאמינים לאף הבטחה יותר.
"תהליך קבלת ההחלטות של כל מי שנוגע אלינו - מהמינהלת, דרך ההתאחדות לכדורגל, משרד הספורט ועד משרד הבריאות - הוא מעליב ומביך. אנחנו מוטרדים מאוד מכך שמינהלת הליגות הסכימה להפריד למעשה, בפעם הראשונה, את פעילות הליגות המקצועניות בכדורגל בישראל, ומדובר בשבר גדול מאוד עבורנו ביחסים מולה.
"מדובר במאות שחקנים, שחקנים זרים, אנשי צוות ומינהלה שעיסוקם היחיד הוא כדורגל מקצועני. אלו הדרישות מאיתנו, וכעת נגיע למצב של הפסקה של יותר משלושה שבועות, בשעה שעשרות קבוצות ספורט חובבניות אחרות, בשלל ענפים שמתקיימים באולמות סגורים, יתחילו להתאמן.
"קשה מאוד יהיה לאושש את המערכות שלנו מההשבתה התמוהה הזו, גם פיזית וגם מנטלית, ואנחנו נדרוש תשובות ברורות לנוכח הקרקס שמתנהל פה - רק נקווה שנצליח לקבל אותן".
שרצקי יחד עם נציגים נוספים מקבוצות הליגה הלאומית, קיימו ביום רביעי השבוע שיחת זום והם מתכוונים להחריף את המאבק בתקווה שעד יום שני יאושר להם לחזור לאימונים.