רשת הסופרמרקטים Wolt Market פתחה את הסניף הראשון שלה בירושלים. הסופר מציע מגוון של 4,000 מוצרים במשלוח מיידי של כחצי שעה, כך לדברי הנהלת החברה. הסניף נפתח במבנה המפורסם של מועדון האומן 17 — אחד מהמועדונים המפורסמים בישראל שהיה לסמל חיי הלילה בירושלים בשנות ה-90 ובעשור הראשון של שנות ה-2000.
3 צפייה בגלריה
Wolt Market
Wolt Market
Wolt Market
(צילום: יח״צ)

המועדון המיתולוגי עבר שיפוץ מלא והתאמה למבנה של סופר, כולל התקנת חדרי קירור, הקפאה וחדרים מבוקרי טמפרטורה לפירות וירקות טריים פרימיום. לדברי ההנהלה, בסניף ניתן למצוא ״מבחר של למעלה מ- 4,000 מוצרי מזון, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי של חוות הבוקרים, אלכוהול וטבק, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי מוצרי בריאות, מוצרים לתינוקות, לצד מוצרי בוטיק ייחודיים, המעדניה של דליקטסן, המאפיה של הבייקרי, גרקו, מוצרי בשר פרימיום, פרחים בסופי שבוע, אוכל מוכן ומיטב התוצרת הירושלמית המקומית״.

3 צפייה בגלריה
Wolt Market
Wolt Market
Wolt Market
(צילום: יח״צ)

השכונות אליהן מגיעים משלוחי וולט מרקט: גילה, מלחה, עין כרם, בית וגן, חומת שמואל, המושבה הגרמנית, גבעת רם, כפר שאול, קטמון הישנה, ניות, רחביה, נחלאות, מאה שערים, רוממה, גבעת שאול, רמת בית הכרם, יפה נוף, קריית היובל, רמת דניה, קריית מנחם, עיר גנים, גבעת משואה, הגבעה הצרפתית.

3 צפייה בגלריה
Wolt Market
Wolt Market
Wolt Market
(צילום: יח״צ)


הנהלת החברה מוסרת כי, ״זמן הליקוט הממוצע עומד על 4 וחצי דקות, זמן אריזת המשלוח הממוצע עומד על דקה וחצי. לקוחות Wolt Market מקבלים את המשלוח תוך כחצי שעה מרגע ההזמנה״. דמי המשלוח הממוצעים עומדים על 13 שקלים.
סניפים נוספים של הרשת כבר פועלות כיום בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, באר שבע, חיפה, ראשון לציון, מודיעין, רעננה, נתניה, רחובות, אשדוד, כפר סבא והרצליה. קטגוריית מוצרי הסופר ב-Wolt כוללת בין היתר את הרשתות שופרסל, ויקטורי, רמי לוי בשכונה, טיב טעם וסופר יודה, בפריסה ארצית רחבה, באזור תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה, ירושלים, באר שבע, אשדוד, אשקלון, צפת, נתניה והרצליה.
עוד בחדשות:

שמוליק נבון, מנכ״ל Wolt Market ישראל: ״לבשורה מיוחדת מגיע מיקום מיוחד - ואין מיקום אייקוני כמו האומן 17 אנחנו מתרגשים מאוד להעלות את וולט מרקט לירושלים ולפתוח את הסניף הראשון שלנו בבירת ישראל. הביקוש למשלוחי סופר מיידיים הולך ועולה בכל רחבי הארץ והגיע הזמן שגם הירושלמים יוכלו ליהנות מחווית קנייה איכותית ומהירה, בדיוק כמו שאנחנו יודעים לספק בוולט מרקט״.