רשת סופרפארם תפתח בכיכר ציון סניף דגל ענק בשטח של כ-1,200 מ"ר בקומת הכניסה של מגדל מלון הרברט סמואל. מדובר בשטח מסחרי במיקום מאוד מבוקש שהיה ריק בשנתיים האחרונות, למעשה מאז שנסגר במקום הסניף הראשי של בנק הפועלים במרכז העיר. השטח מחולק לשתי קומות וכולל כניסה מחזית של כיכר ציון.
2 צפייה בגלריה
כיכר ציון
כיכר ציון
כיכר ציון
(צילום: רועי אלמן)

כזכור, לאחר סגירת בנק הפועלים הושכר השטח העצום לרשת הנעלים הבריטית הבינלאומית ״JD ספורט״, אולם לאחר שהזכיין הישראלי כבר סגר את העיסקה, הרשת העולמית לא נתנה את אישורה וסירבה לפתוח חנות בירושלים ולפיכך נותר המקום ריק. למרות זאת הזכיין הישראלי נאלץ להתמודד עם המצב שנוצר וגם לשלם עבור החנות ששכר אפילו שלא פתח שם חנות כלל. על פי הערכות, השכירות במקום עמדה על 250 אלף שקל לחודש.
2 צפייה בגלריה
כיכר ציון
כיכר ציון
כיכר ציון בתקופץ בנק הפועלים
(צילום: קותי פונדמינסקי)

זה יהיה הסניף הרביעי של רשת סופר פארם במרכז העיר. כשלא הרחק מכיכר ציון פועל סניף בינוני בגודלו ברחוב הסורג פינת שלומציון המלכה. סניף נוסף, גדול יותר, ממוקם ברחוב ההסתדרות, במעלה מדרחוב בן יהודה. הסניף השלישי, במרכז העיר, נמצא ברחוב הלל, על חורבות בית מרקחת אורה הוותיקה, שהרשת רכשה והרחיבה לפני שנים בודדות. סופר פארם מפעילה גם סניף נוסף בשדרות אלרוב ממילא.


המקום החדש בכיכר ציון יהיה בסדר גודל אחר לגמרי. המקום יעבור בשבועות הקרובים שיפוצים נרחבים וצפוי להיפתח בתוך מספר חודשים.