לאחרונה נמכר לתושב חוץ בניין היסטורי ברחוב אגריפס, הכולל 2 קומות, עם שטח של 403 מ"ר + חצר של 100 מ"ר. החל משנת 1995 שימש המבנה את מסעדת ארקדיה שבבעלות בשף עזרא קדם.
2 צפייה בגלריה
הבניין ההיסטורי
הבניין ההיסטורי
הבניין ההיסטורי
(צילום: ניר אמויאל)

במשך שנים המקום הפך למוסד קולינרי בו גדלו עשרות טבחים ושפים, מהמוערכים בישראל. יצוין, כי מדובר בנכס במיועד לשימור מחמיר וכולל תיקרות גבוהות, קשתות, ומרתף של 50 מ"ר עם בור מים. המחיר המבוקש היה 19 מיליון שקל והעסקה נסגרה בתוך מספר חודשים, תמורת 17 מיליון שקל בניצוחו של ניר אמויאל הבעלים של משרד התיווך "אגם נכסים". על פי הערכות עשוי הנכס שייעודו כיום הוא מסחרי, לשמש כמסעדה.
ומה עוד קורה בעולם הנדל"ן הירושלמי? דירת 4 חדרים ברחוב ברקת שבגילה נמכרה ב-2.35 מיליון שקל. הדירה שגודלה 79.2 מ"ר היתה שמורה והמחיר המבוקש היה 2.385 מיליון שקל. הדירה בתחילת תהליך פינוי בינוי של חברת רוטשטין. המכירה בוצעה על ידי אושי גרוס מ'מגן נדלן'. את הקונה יצגה ספיר תורגמן.

2 צפייה בגלריה
הדירה בגילה
הדירה בגילה
הדירה בגילה
(צילום: מיכאל הצלם)

דירת 2.5 חד' בארנונה נמכרה ב-2.6 מיליון שקל. הדירה נמצאת ברח' שלמה ארגוב בקומה שנייה. שטחה 68 מ"ר והיא כוללת מרפסת סוכה בשטח של 20 מ"ר, חניה ומחסן. המוכרים קיזזו 50 אלף שקל מדרישתם המקורית. באדיבות: רוית קרודו - רווית נכסים.


דירת 4 חדרים בעיר גנים נמכרה ב-2.2 מיליון שקל. הדירה נמצאת ברח' הנורית בקומה שנייה ושטחה 84 מ"ר. מדובר בדירה בפינוי בינוי בשלב מתקדם. הדירה החדשה תורחב ל-116 מ"ר וכולל מרפסת, חניה ומחסן. המחיר המבוקש היה 2.25 מיליון שקל. באדיבות נדל"ן IN.