בקרוב אצלנו? מיזם מסחרי חדש שמקדם נשיא לשכת המסחר במזרח העיר מאזן קאק הוא אולם אירועים ענק בעיר העתיקה בסמוך למגדל דוד והקישלה. האולם החדש יעמוד על שטח בנוי של אלף מ"ר, והוא יהיה מסוגל להכיל עד 700 חוגגים. מעבר למיקום הייחודי, החידוש הוא בכך שהמקום יחזיק בתעודת כשרות ולמעשה יפנה למגזר היהודי.
1 צפייה בגלריה
האולם המתוכנן
האולם המתוכנן
האולם המתוכנן
(הדמיה: סטודיו 'YAYA')
ההשקעה בבנייה הישירה של המתחם בלבד נאמדת ב־19 מיליון שקל, כשסכום ההשקעה הכוללת בפתיחת המקום ובהפעלתו, כולל ציוד ואבזור, יגיע לכ־51 מיליון שקל. המקום כבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, והפתיחה צפויה לקראת עונת החתונות הבאה בחודש מאי 2022.
קאק הוא איש עסקים ידוע ומוכר במזרח ירושלים ועד כה עסק בעיקר בתחום היבוא. "אני מאוד מאמין במיקום של האולם החדש, שיהווה מוקד משיכה מיוחד למגזר היהודי בצמוד למגדל דוד ובמרחק הליכה של כמה דקות מהכותל", הוא אומר. "זה טוב לחתונות, בר מצוות ובריתות. עד עכשיו לציבור הרחב אין כמעט אופציה לערוך אירועים במיקום אטרקטיבי.
"יש לנו בצמוד גם את חניון קרתא, ופתחו עכשיו עוד חניון חדש של העירייה בהמשך הרחוב לכיוון הרובע היהודי, כך שגם מבחינת גישה תחבורתית ומקומות חניה יש לנו פתרונות טובים". בכוונתו של קאק לייעד את המקום גם לטובת אירועים עסקיים וכן לתיירים שיחזרו לפקוד את העיר, כך הוא מקווה, כבר בשנה הקרובה.