הבילוי בבית הקפה המוכר הסתיים בחדר המיון: לבית הקפה 'קדוש' מגיעות משפחות רבות מכל רחבי הארץ על מנת לטעום מהקינוחים המיוחדים הנמכרים במקום, אלא שעבור משפחה ממרכז הארץ הבילוי הסתיים בחדר המיון לאחר שבתם בת ה-14 בלעה זכוכית שלטענתה היתה בכוס השתייה שלה – כך נטען בכתב התביעה שהוגש הבוקר (ב'). סכום התביעה: 5 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
קפה קדוש
קפה קדוש
קפה קדוש. (למצולמים אין קשר לכתבה)
(צילום: mynet)
על פי כתב התביעה, המשפחה הגיעה לבית הקפה לפני כשלושה שבועות. "לאחר שהזמנתנו הוגשה לשולחננו ובמהלך הבילוי במקום, בתי מסרה לנו כי לדעתה יש זכוכיות בתוך כוס המשקה שלה (אייס וניל). מייד בדקתי את הספל עם המשקה והבחנתי במספר זכוכיות הנמצאות בתוך המשקה", נכתב בכתב התביעה, "מיד לאחר מכן ניגשתי למלצר אשר עבד על הכנת משקאות והפניתי את תשומת לבו לעניין. דרשתי לקיים בדיקה ולהזעיק את בעלי המקום אשר קודם לכן הבחנתי כי היה במקום".
לטענת האב, המלצר השיב כי בעל המקום, איציק קדוש 'עסוק ואין ביכולתו לגשת אלינו'. "רעייתי אשר היתה נתונה ללחץ רב ביקשה ממלצר כוס מים מינרלים כדי לתת לבתי אפשרות לשתות. המלצרית אשר שהתה בסמוך לברמן מסרה כי אין ברשותם מים מינרלים".
2 צפייה בגלריה
הזכוכית שעל פי המשפחה היתה בכוס השתייה
הזכוכית שעל פי המשפחה היתה בכוס השתייה
הזכוכית שעל פי המשפחה היתה בכוס השתייה
(צילום: מתוך כתב התביעה)
עוד הוסיף האב: "הקונדיטוריה מלאה במבלים / סועדים וניכר כי במהלך הטיפול באירוע המצער, צוות העובדים ובעלי המקום השקיע את מירב האנרגיה כדי להשתיק את האירוע ולא לפגוע במוניטין של המקום. אני מתגורר בעיר אשדוד ובתאריך האירוע החלטתי לעשות יום כיף למשפחתי בירושלים עבור בתי לקראת פתיחת שנת הלימודים. לרוע המזל בתחילת הבילוי המשפחתי בחרנו לבלות בקונדיטוריית "קדוש". כך הסתיים יום כייף והחל יום/לילה של בתי חולים, מיון, השגחה ביום למחרת ואובדן יום עבודה". כאמור הצעירה נלקחה למיון ושוחררה לאחר בדיקה בבית החולים ומצבה טוב.
מבית הקפה "קדוש" נמסר בתגובה: "ברגע בו התקבלה הפנייה מצד המשפחה, הגיע מנהל המקום כדי לשאול לשלומם וידא כי הכל תקין וביצע בדיקה מקיפה מול עיניהם של בני המשפחה, על מנת לוודא כי הכל בבר כשורה. טרם הבדיקה, הודיעו מנהל ובעלי המקום כי חשבונם מבוטל. אנו שמחים לשמוע כי הבדיקה יצאה תקינה לחלוטין ולנערה שלום".