קרית משה צומחת לגובה וגם מחירי הדיור מרקעי שחקים ומטפסים בהתאם. מודעה על דירה באחד משני המגדלים החדשים של שכונת קרית משה שבנייתם הושלמה לאחרונה והם צפויים להתחיל להתאכלס בשבועות הקרובים התפרסמה השבוע באתר "יד 2" ועוררה סערה.
2 צפייה בגלריה
קרית משה
קרית משה
קרית משה
(צילום ארכיון: שלומי כהן)
הדירה המדוברת ממוקמת בקומה התשיעית והיא כוללת ריהוט מלא, מכשירי חשמל חדשים ומזגן. שטח הדירה עומד על 150 מ"ר והיא מחולקת ל-5 חדרים כולל ממ"ד. בנוסף לדירה מוצמדת לה גם מחסן. השכירות המבוקשת עומדת על 20,000 שקל לחודש. מדובר בדירה חדשה מקבלן שלא התגוררו בה והיא מוצעת להשכרה ללא תיווך על ידי בעלי הנכס.
בדירה יש חימום תת ריצפתי ומזגן וכן מוצרי חשמל מגוונים חדשים כולל מכונת כביסה ומייבש כביסה, תנור בילד אין, מדיח כלים ומיקרוגל.

קראו גם:

מעבר לתשלום השכירות הגבוה גם המחירים הנלווים בהם יחויבו השוכרים כגון ארנונה והוועד בית יהיו גבוהים בהתאם. הארנונה לחודשיים תעמוד על 2,400 שקל ודמי ועד הבית יעמדו על 800 שקל לחודש. מעבר לכל האיבזור והתוספות יש לציין כי הדירה המוצעת אינה כוללת חנייה. למרות שהבניין כולל חניון תת קרקעי אלא שמי שמעוניין ונדרש לחנייה יידרש לשכור מקום חניה בנפרד ובתוספת תשלום כמובן. המגדל הוא בן 23 קומות ונמצא כ-20 מטר מתחנת הרכבת הקלה.

2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת שער שכם
תחנת רכבת שער שכם
20 מטרים מהרכבת הקלה
( צילום: יואב דודקביץ')

בשיחה שהתפרסמה ברשתות החברתיות בין תושבת העיר ובין בעלת הדירה, האחרונה ענתה לשאלה על המחיר: "22 אלף שקלים לחודש. אפשר לדבר קצת על המחיר (אבל לא הרבה). אם זה רלוונטי מבחינתך". התושבת ענתה לה: "תגידי, הבית עשוי מזהב?" בתגובה ענתה לה בעלת הדירה: "משהו כזה".
פורסם לראשונה: 07:57, 07.06.23