חברת שליחויות האוכל Wolt תחל היום (שלישי) לתת שירות בישובי פרוזדור ירושלים ומטה יהודה, בניהם מבשרת ציון, אבו גוש, נווה אילן, בית זית, הר אדר, צובה, עין ראפה, בית נקופה, קריית ענבים, מעלה החמישה, טלזסטון, גבעת יערים, שואבה, נטף, שורש ובית מאיר.
3 צפייה בגלריה
שליחי וולט
שליחי וולט
שליחי וולט
(צילום: shutterstock)
תחילה, השירות יפעל מדי יום מ-10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה ויבוצע על ידי שליחים רוכבי קטנוע ונהגי מכוניות, ללא רוכבי אופניים.

3 צפייה בגלריה
שליחי וולט
שליחי וולט
שליחי וולט
(צילום: shutterstock)
ברשימת המסעדות המצטרפות לשירות ניתן למצוא את נאיה, חומוס אבו שוקרי, אצה, הפיצריה, נשנושים, ששון פלאפל, פיצה אימפריה, שווארמה חמדי, סעיד שניצל, מסעדת נאג׳י, גרציה, מסעדת אמא, Benny's Burger, בורגר האוס, לוציאנה, בורגר משב, מאמאסימה, דרך הגפן, תבשילי אמא, מאפיית הרים, פיצה פיציליאנו, מיטבוקס, ארומה, מסעדת לינק, מקדונלדס, ניו דלי, ריבאר, בורגראנץ׳, מפגש השיח, גולדה, בורגרס בר, לנדוור, יילו, ויקטורי, טבע שול, קצביה נאג׳י, בשר בכפר, דגים בכפר, תן דג, יין בעיר, פינוקים, מעדני צדקיהו, רוזס, שדה ירוק, מאפיית המיוחדים ומחסן הסלולר. בחברה מספרים כי הושם דגש על תמהיל המטבחים המקומיים המאפיינים כל יישוב.
עוד בחדשות:

ומי עומד מאחורי היוזמה? מסתבר שמדובר בבחור בשם מוחמד איברהים, בן 26 מאבו גוש. ״התחלתי לעבוד בוולט לפני שנתיים כנציג בשירות הלקוחות״, הוא מספר. ״ממש התחברתי למוצר של וולט ובגלל שהתחברתי הבנתי שאני רוצה להתקדם בחברה. לפני כשנה התקדמתי למחלקת האופרציה של וולט, לצוות שאחראי על השקות והתרחבויות גיאוגרפיות. מרגע שעברתי תפקיד נכנס לי הג׳וק של להכניס את וולט לכפר שלי (אבו גוש). ידעתי שיש בוולט הרבה ערך עבור התושבים באזור וגם עבור העסקים. וידעתי שזה רק עניין של זמן עד שזה יקרה״,

3 צפייה בגלריה
מוחמד איברהים
מוחמד איברהים
מוחמד איברהים
(צילום: מהאלבום הפרטי)
לאחרונה עלתה וולט לכותרות לאחר שעוררה את זעמם של הלקוחות בשל דמי תפעול על סך 2 שקלים שנוספו לכל הזמנה ללא התראה מוקדמת. לפני מספר חודשים ערכו שליחי החברה בירושלים שביתות נרחבות במחאה על תנאי העסקתם. השביתות גרמו לשיבושים קשים בשירות.