עסקת בזק, למרות נתוני הפתיחה: זהו סיפורה של דירת 4 חדרים בהר חומה, הנמצאת בבניין ברחוב שמעון בן חמו בקומה 3. שטחה 95 מ"ר והיא כוללת שתי מרפסות סוכה. למרות שלדירה היו נתוני פתיחה לא פשוטים, כגון מספר מחזיקים מחו"ל ובעיות רישום בטאבו, תוך שלושה ימים כבר נמצא לה קונה.
3 צפייה בגלריה
הדירה בבן חמו
הדירה בבן חמו
הרבה עורכי דין ועבודת ניירת. הדירה בבן חמו
(מיכאל ארנבורג)

העיסקה בוצעה על ידי רועי יהלום מ'פאזל נכסים' בשיתוף עם עזריה ון דייק, שניהם חברי לשכת המתווכים. "את הדירה העברנו לטיפול עורך דין שלושה ימים מקבלת הנכס לשיווק בלעדי", מספר יהלום, "זאת לאחר התמחרות בין מספר מתעניינים. מדובר בדירת יורשים שחלקם מתגוררים בקנדה, מה גם שלנכס התגלו בעיות ברישום בטאבו, עוד מהזמן בו נרכשה הדירה על ידי בעליה המנוחים לפני מספר שנים.
"לכן חיברנו לעיסקה כאמור עורכי דין שיודעים לטפל בעסקאות מורכבות מהסוג הזה, ונשלחו ייפויי כוח לטיפול מול היורשים בחו"ל. במקביל התחילה עבודת רישום הנכסים בטאבו על שם המנוחים ולאחר מכן על שם היורשים. לאחר תהליך מורכב ומייגע שנמשך כשלושה חודשים, הגיעו כל האישורים הרלוונטיים והעסקה נחתמה לשביעות רצון כולם".
לאור הבעיות שחלקן היו ידועות מראש, יהלום מדגיש כי במקרה זה היה צורך לבחור את הקונה הנכון שמלכתחילה יהיה כזה שמכיר ומבין את ההשלכות ואת משך הזמן בפתרון הבעיות וכמובן כזה שישלם את התמורה ההולמת. זאת במקביל לבחירת אנשי המקצוע הנכונים לטיפול בבעיות של הנכס ולבצע את העסקה בזהירות ובבטחה. הדירה נמכרה לבסוף עבור סכום של 2.6 מיליון שקל.

קראו גם:

עסקאות נוספות בירושלים


דירת 3 חדרים בגבעת מרדכי נמכרה עבור 3.38 מיליון שקל. הדירה נמצאת ברחוב שחל. שטחה 102 מ"ר והיא כוללת מחסן וחניה. המו"מ החל ב-3.45 מיליון שקל. (עוצמה נכסים)

דירת 4 חדרים בפסגת זאב נמכרה עבור 2.1 מיליון שקל. הדירה נמצאת בבניין ברחוב אליהו מרידור בקומה 4 עם מעלית. שטחה 98 מ"ר והיא כוללת וחנייה פרטית. המחיר המבוקש היה 2.25 מיליון שקל. (רי/מקס טאבו נכסים)

3 צפייה בגלריה
הדירה במרידור
הדירה במרידור
הדירה במרידור
(צילום: משה שניאור)

דירת 4 חדרים בצפון תלפיות נמכרה עבור 5.3 מיליון שקל. הדירה נמצאת בבניין ברחוב חנוך אלבק, בקומה א' עם מעלית. שטחה 115 מ"ר והיא כוללת מרפסת, מחסן וחניה. המוכרים קיצצו 90 אלף שקל מדרישתם.(G&A נכסים - אייפרמן נכסים)

3 צפייה בגלריה
הדירה בחנוך אלבק
הדירה בחנוך אלבק
הדירה בחנוך אלבק
(צילום: פרטי)

המידע נמסר מלשכת המתווכים למקרקעין ירושלים