הנדל"ן הירושלמי גועש: החלו עבודות הבניה של רובע "עיר עולם" בירושלים, למעלה מ 50,000 מ"ר של מגדלי מגורים ושטחי מסחר ומשרדים יוצאים לשיווק.
1 צפייה בגלריה
פרויקט עיר עולם
פרויקט עיר עולם
פרויקט עיר עולם
(הדמייה: דוברות פרויקט עיר עולם)

החברה היזמית ISA GROUP, בבעלות אנשי העסקים עקיבא זוריבין ושלום גריבה, מדווחת כי החלה לאחרונה בבנייתו של רובע עירוב שימושים הגדול והמשמעותי בירושלים – "עיר עולם", הממוקם בין השכונות בית הכרם, קרית משה וגבעת שאול על השטח בו עמדה בעבר טחנת הקמח ההיסטורית של ירושלים, בסמוך לכביש 16 החדש.
הרובע הכולל שטחי תעסוקה, מסחר, מגדלי מגורים ושטחי מסחר, תוכנן על ידי משרד אדריכלים אבנר ישר. מ-ISA GROUP נמסר כי לאחרונה החלו העבודות בשטח באמצעות הקבלן שנבחר, חברת דניה סיבוס.
כעת מודיעה ISA GROUP כי החלה בשיווק שטחי המשרדים והמסחר במתחם: שטחי מסחר בהיקף של כ 11,000 מ"ר, מוצעים להשכרה בגדלים של בין 100 מ"ר ל-2,000 מ"ר ברמת מעטפת, ושטחי התעסוקה והמשרדים כ-40,000 מ"ר, המתפרסים על פני 2 מבנים הכוללים מגדל של 28 קומות + בניין מרקמי בן 7 קומות, מוצעים להשכרה או למכירה בגדלים של החל מ-700 מ"ר.

קראו גם:

רובע "עיר עולם" בתכנון של משרד אדריכלים אבנר ישר, מהווה את שער הכניסה החדש לירושלים, ויכלול בסיומו 40,000 מ"ר שטחי תעסוקה, 11,000 מ"ר שטחי מסחר לרבות אזורי בילוי והסעדה, מרכז קהילתי, בית ספר, אולם כנסים ו-300 יחידיות דיור יוקרתיות ב-3 מגדלים לרכישה ולמגורים בשכירות ארוכת טווח.
מספר החניות במתחם יעמוד על כ-900 על פני 4 קומות חניה. בנוסף, יכלול הרובע כ-2.5 דונם של שטחים פתוחים המייצרים מרחב ירוק, סביב אזור המסחר וכן על גג הגשר הירוק.
עקיבא זוריבין, יו"ר ובעלים ISA GROUP : "אנו גאים להתחיל בבנייתו של פרויקט הדגל של חברתנו, פרויקט אייקוני בחזותו וייחודי בהרכב עירוב השימושים, בישראל ובירושלים בפרט. הרובע משלב לצד מגורים, מסחר ותעסוקה גם שטחים ומרכזים ציבוריים מגוונים שיהיו לרווחת הקהילה. לאור המיקום האטרקטיבי והפוטנציאל האדיר של המתחם להיות אבן שואבת לכל האזור ברמת העסקים, המסחר המגורים והפנאי, אני מאמין שנראה עסקים רבים ופירמות מכובדות, שיבחרו להתמקם במתחם ולהיות שותפים שלנו לדרך".