תושבת קריית מוריה התעוררה בוקר אחד וגילתה לתדהמתה שלא רק שרכבה נעלם אלא זכה לגורל גרוע הרבה יותר. "בעירייה אמרו לי שהשמידו לי את הרכב", היא סיפרה ל'מיינט ירושלים', "אין לי מושג למה, ומדוע לא קיבלתי התראה. אני דורשת שייפצו אותי - הם הרסו לי את החיים".
1 צפייה בגלריה
נגרר והועבר לגריטה. הרכב של רוזלין |
נגרר והועבר לגריטה. הרכב של רוזלין |
נגרר והועבר לגריטה. הרכב של רוזלין
(צילום: פרטי)

לשושי רוזלין (67) אם לשניים וסבתא לשלושה נכדים, היה רכב מסוג פולקסווגן גולף חנה ברחוב אייזיק רמבה, אותו נהגה להחנות כחוק, מאז נקנה לפני 18 שנים. כך היה לפחות עד לפני כשבועיים.
"ב-11 באוגוסט, בשעה 9 בבוקר, יצאתי מהבית חיפשתי את הרכב ולא ראיתי אותו. הוא נעלם לי", היא סיפרה השבוע. "אמרתי לעצמי 'איך זה ייתכן? אולי מישהו מהשטחים לקח אותו? כשהגשתי תלונה במשטרה, שאלתי 'אולי גררו לי את הרכב' וענו לי שאין סיבה שהם ייקחו את הרכב מאחר והוא לא גרוטאה.
"זה רכב שנסעתי איתו קבוע", מדגישה רוזלין, "פשוט הייתה תקופה שהוא נשאר בחנייה משום שבמקום העבודה שלי התבצע פרויקט תמ"א 38 ולא הייתה איפה לחנות שם, אז נסעתי באוטובוס. הוא תמיד חנה בחניה מותרת, בה כולם מחנים.

הרכב הושמד


"אחרי שלושה ימים פגשתי את השכנה. סיפרתי לה שהרכב שלי נעלם והתחלתי לבכות כי אני קשורה אליו. תוך כדי שיחה השכנה אמרה לי שהיא ראתה שהעירייה גררה את הרכב. התקשרתי לעירייה ושאלתי איפה הרכב שלי, ואחת העובדות ענתה ש'השמידו אותו'. אמרתי לה 'מה הסיבה, מה הפריע לכם, לא חניתי במקום אסור'.
"יש מישהו שלוקחים לו את הרכב ולא מתריעים בפניו?", תוהה רוזלין בכאב, " שום פתק? כלום?... אני רוצה את הרכב שלי, זה אוטו שאני מחוברת אליו ומתחזקת אותו כבר 18 שנה מאז שקניתי אותו. איך לוקחים רכב מבלי לתת התראה ולהעלים אותו? איפה אנחנו חיים?"

קראו גם:


"לפי הנוהל המקובל"


מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "מבדיקה שנערכה עולה שפרטי המקרה שונים מהכתוב. הרכב המדובר אכן חנה במשך זמן ממושך במרחב הציבורי, אך בניגוד לנטען, הרכב לא נגרר לפני כשבועיים אלא לפני למעלה מארבעה חודשים, ביום 8.4.24.
"בחינת לוח הזמנים שקדם לגרירה מלמדת שההליך לפינוי הרכב מהמרחב הציבורי התנהל כדין וכי נשלחו שתי התרעות, כמו גם הערכת שמאי רכב. כלל התהליך בוצע על פי הנוהל המקובל לפינוי רכב נטוש מהמרחב הציבורי".