מעבירים מסר לקומה השישית בכיכר ספרא? חמישה רבני שכונות פרסמו מכתב חריג המביע תמיכה ביו"ר המינהל הקהילתי גוננים, יוסי סעידוב, על רקע העימותים בינו לבין עיריית ירושלים.
3 צפייה בגלריה
שכונת הקטמונים. רחוב בר יוחאי.
שכונת הקטמונים. רחוב בר יוחאי.
שכונת הקטמונים. רחוב בר יוחאי.
(צילום: שלומי כהן)

הרבנים קראו לעירייה לתמוך ב"נבחרי הציבור במינהל הקהילתי, יוסי סעידוב, יובל אבוטבול, הרב אילן כליפה, הגב' מלי ששון והגב' כרמית כהן שמעוני - הפועלים ללא ליאות ובהתנדבות מלאה למען כלל הציבור, ובכלל זה לציבור המסורתי ולקידום תקציבים ממחלקת מורשת ישראל", לשון המכתב.
על המכתב חתומים בין היתר אברהם קריספין, רב שכונת הקטמונים, הרב עמרם דרעי משכונת פת והרב שלמה נחמיאס שליט"א מרסקו. עוד כתבו הרבנים על סעידוב ועמיתיו: "אנו מחזקים את פעולותיהם למען התושבים, למען הולכי הרגל ולשיפור התנועה, התחבורה והחניה בשכונתנו, שיפור המעונות והפעוטות וקידום מוסדות חינוך ומבני ציבור".
3 צפייה בגלריה
יוסי סעידוב ומשה ליאון
יוסי סעידוב ומשה ליאון
סעידוב וליאון
(צילום: ברחובות שלנו, אלכס קולומויסקי)

הרבנים גם ביקשו להתאחד סביב הנהגת המינהל הקהילתי וציינו: "אנו קוראים לעיריית ירושלים, לראשיה וקברניטיה לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם נציגנו, שעליהם אנו סומכים את ידינו".

3 צפייה בגלריה
מכתב הרבנים
מכתב הרבנים
מכתב הרבנים
(צילום: פרטי)

יצוין כי פרסום המכתב בפייסבוק גרר תגובות רבות. חלקן הביעו תמיכה בסעידוב וברבנים שתומכים בו, אבל היו גם אחרים שהתקשו להבין מדוע הרבנים מתערבים בוויכוח הציבורי.
עוד בחדשות:
סעידוב מסר בתגובה: "מאז נבחרתי לתפקיד יו"ר המינהל, העירייה פועלת בכל האמצעים לטרפד את פעולותנו. תמיכת רבני הקהילות - כמו תמיכת התושבים - היא חשובה מאין כמוה ואנו מודים להם על כך".
מהעירייה נמסר: "עיריית ירושלים פועלת בשיתוף פעולה צמוד ושוטף עם כלל המנהלים הקהילתיים בעיר. מודל זה, פועל בכל שכונות העיר, מקדם את השכונות, מטפח את העשייה וקשוב לתושבים".