מה לא עושים כדי לחסוך כמה שקלים? למרות החניון החדש והמונגש עם המעלית והגשר הישיר לתיאטרון, דומה שמרבית הקהל הירושלמי מעדיף לחנות בצורה פיראטית על המדרכות החדשות ואף לחסום את המעבר להולכי רגל, כל זאת רק כדי להימנע מלשלם עבור חניה.
1 צפייה בגלריה
חונים וחוסמים
חונים וחוסמים
חונים וחוסמים
(צילום: פרטי)
בפועל נוצר מצב שבו החניון נותר די ריק, ופתרון החניה המיוחל לא הושג אלא להפך. עד כה לא היו באזור חניון מוסדר או מקומות חניה ברחובות הסמוכים בהיקפים הנדרשים. לפיכך כפתרון זמני, שנמשך מספר שנים, הנהיגו שירות הסעות ללא תשלום עבור הבאים למופעים וההצגות, מחניון גן הפעמון לתיאטרון ובחזרה.
חבר ועדת התכנון במינהל הקהילתי גינות העיר, פרופ' איתי פישהנדלר: "העירייה החליטה בחוכמה שצריך מדרכה מפוארת ליד התיאטרון, אך לא השכילה לשים עמודונים לאורך המדרכה כדי למנוע חניה עליה.
"הגיע הזמן שיסיימו את העבודה כך שהציבור יחנה בחניון ציבורי מוסדר ובסמוך, ולא על המדרכה שבאה לשרת את הולכי הרגל ושומרת על בטיחותם".
מהעירייה נמסר: "אנו מבצעים כל העת אכיפה נגד חניה פיראטית. בימים אלו נבחן הסדר תו חניה אזורי ברחוב, ובנוסף מקודמת תוכנית להוספת עמודונים בכניסה לחניה התפעולית של התיאטרון, שימנעו מהרכבים לחנות על המדרכה הרחבה. יש לציין כי מדובר בחניון בבעלות פרטית אשר הוגדר בתב"ע כחניון ציבורי פתוח".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים