עיריית ירושלים דורשת להסגיר את הכלב סטף, עליו בית המשפט אסר לצאת למרפסת, תוך 24 שעות לתחנת ההסגר העירונית. בעלת הכלב, הדס נפתלי מסרה בשיחה עם mynet ירושלים: "אלחם עד טיפת הדם האחרונה להשאיר את סטף בחזקתי".
1 צפייה בגלריה
הדס נפתלי וכלבה טס
הדס נפתלי וכלבה טס
הדס נפתלי וכלבה טס
(צילום: mynet)
אתמול (ד') הגיעו פקחים לביתה של נפתלי בשכונת הר חומה ומסרו לה מכתב ובו דרישה להסגיר את הכלב בתוך יממה לשירות הווטרינרי של עיריית ירושלים. ההחלטה הגיעה לאחר שהווטרינר העירוני, ד״ר אסף בריל החליט לבטל את רישיון להחזקת כלב. מדובר בהחלטה חריגה, שכן בפסיקה נקבע כי ביטול רישיון הוא צעד מרחיק לכת, אשר יש להימנע ממנו ולנקוט בו "רק שכשלו כל הקיצין וברור כי אין אפשרות להורות על קיום חלופות אחרות".
כזכור, השופט אורן סילברמן אסר על הכלב לצאת למרפסת זאת במסגרת החלטה שיפוטית שהתקבלה בהליך אזרחי בנפתח בעקבות סכסוך שכנים. הכלב טס, מסוג רועה גרמני בן ה-8 ניצב בלב ההחלטה חריגה, לפיה חל עליו איסור לצאת למרפסת בעליו בשכונת הר חומה בירושלים. ההליך המשפטי, החל לאחר ששכנה המתגוררת סמוך לדירת בעליה של הכלב טס התלוננה כי נביחותיו של הכלב מפריעות לילדתה בת ה-10 להתרכז בשיעורי זום וביקשה את התערבות בית המשפט.
תגובת העירייה: "הצו המדובר ניתן בהמשך להחלטות בית המשפט והפרתן על ידי בעלי הכלב. למחזיקים ניתנה זכות ערעור אשר לא נוצלה. העירייה תמשיך לפעול בהתאם להחלטות ופסיקות בית המשפט".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים
פורסם לראשונה: 10:58, 05.08.21