הכלב מפריע לשיעור זום – בית המשפט אסר עליו לצאת למפרסת: הכלב טס, מסוג רועה גרמני בן ה-8 ניצב בלב החלטה חריגה, לפיה חל עליו איסור לצאת למרפסת בעליו בשכונת הר חומה בירושלים. ההליך המשפטי, החל לאחר ששכנה המתגוררת סמוך לדירת בעליה של הכלב טס התלוננה כי נביחותיו של הכלב מפריעות לילדתה בת ה-10 להתרכז בשיעורי זום וביקשה את התערבות בית המשפט.
1 צפייה בגלריה
הדס נפתלי וכלבה טס
הדס נפתלי וכלבה טס
הדס נפתלי וכלבה טס
(צילום: mynet)
השופט אורן סילברמן קבע כי "קיים בסיס של ראיות מספקות לכאורה לקיומה של עילת תביעה. בהקשר זה אני מפנה לתצהיר וגם לסרטון שהוצג במהלך הדיון בו נשמע הכלב של המשיבה נובח בקול רם במרפסת המצויה בקרבה לדירת של המבקשת" בהמשך החלטתו רמז השופט כי ייתכן ואף יהיה צורף להוציא צו שיפוטי שיורה על הוצאת הכלב מהבית "אני סבור כי סעד זמני שכזה מושה לסעד שמשמעו הוצאתו של הכלב מהבית ובשלב זמני אין מקום לסעד כה מרחיק לכת, שאפשר ואם תתקבל התביעה יינתן בסופה" לבסוף הוחלט כי על הכלב טס חל איסור לצאת למרפסת בדירת בעליו "ניתן בזה צו האוסר על המשיבה להוציא את הכלב מסוג רועה גרמני שבבעלותה אל המרפסת".
עוד בחדשות:
הדס נפתלי, בעלת הכלב ציינה בשיחה עם מיינט ירושלים "מדובר מהחלטה מרחיקת לכת. מדובר בכלב שצריך סביבת מחייה נוחה, הוא צריך לצאת ולנשום אוויר. אם אדם היה מדבר בקול רם ברכבת הקלה מישהו היה חושב להוציא נגדו צו מניעה? איך אפשר למנוע מכלב לנבוח?" שאלה.
פורסם לראשונה: 16:18, 29.07.21