יש תאריך: לאחר 10 שנים בהם לא התקיימו בחירות למינהלים הקהילתיים ובצל משבר הקורונה ראש העירייה ומחזיק התיק הודיעו כי סבב הבחירות הראשון יתקיים בעוד כחמישה חודשים. התאריך: 17.11.2020.
1 צפייה בגלריה
מינהל קהילתי פסגת זאב
מינהל קהילתי פסגת זאב
מינהל קהילתי פסגת זאב
( צילום: אדווה חולי)
במסגרת ׳גל הבחירות הראשון׳ הבחירות יתקיימו בשכונות: הר חומה, בית צפאפא, גינות העיר, גוננים, בית וגן, בקעה, אשכולות ופסגת זאב.
סגן רה״ע ומחזיק תיק המנהליים הקהילתיים, אריה קינג מסר: "לצערנו משבר הקורונה אילץ אותנו לדחות את הסבב הראשון של הבחירות לוועדי המינהלים הקהילתיים. על מנת שהמינהלים ייערכו כראוי לבחירות ומתוך שאיפה שמירב התושבים ישתתפו בהליך הדמוקרטי החשוב הזה, סיכמתי עם ראש העירייה להתחיל בהכנות לבחירות בתאריך שנקבע מראש כמוועד לסבב הבחירות השני ובמועד הזה יתקיים הסבב בחירות הראשון שנדחה מחודש יוני 2020. אני קורא לתושבים לעקוב אחר הפרסומים ולהציע את מועמדותם ובכך להיות שותפים לעשייה החברתית וקהילתית החשובה כל כך".
כזכור, הבחירות היו אמורות להתקיים בשבוע הבא ב-23.6, אך בשל מגיפת הקורונה הן נדחו. כמו כן, המינהלים הקהילתיים הוקמו בעיר החל משנות השמונים על פי חזונו של טדי קולק להאצלת סמכויות העירייה. היום, פועלים ברחבי הבירה כ- 28 מנהלים.