בשורות משמחות: פאב ה'בלייז בר' במרכז העיר נרכש וייפתח מחדש השבוע. הקונים: היזמים ארנולד נסיס ובן שמואלוף, בעלי חברת הגיימינג 'קפריציה'. הכוונה היא לפתח במקום מתחם גיימינג, לצד מוזיקת הרוק הכבד שתמשיך לאפיין אותו.
1 צפייה בגלריה
הבלייז בר. ייפתח שוב בקרוב
הבלייז בר. ייפתח שוב בקרוב
הבלייז בר. ייפתח שוב בקרוב
(צילום: מיקי אלון)

החובות והרכישה

בחודש שעבר פרסם mynet ירושלים כי בגלל חובות לעירייה, לאחר 13 שנה סוגר הבעלים יחי זקן את ה'בלייז בר'. זמן לא רב לאחר מכן החליטו נסיס ושמואלוף לרכוש את המקום. על פי הסיכום, זקן יישאר להפעיל אותו. הקשר בין זקן לרוכשים הטריים החל מזמן. זקן הוא סולן בלהקות 'סינטקס' ו'דאוספרה', ואילו נסיס ושמואלוף היו שניהם חברי להקת 'מטאל', שנהגה להופיע בבלייז. עם השנים החלו השניים לעסוק במשחקי מחשב מבוססי מוזיקה.
קראו גם:
השיפוצים במקום כבר החלו, והוא עתיד להיפתח בימים הקרובים. נסיס: "אני ושמואלוף גדלנו בירושלים וספציפית ב'בלייז בר', שהיה תמיד בית עבורנו, כמו שהוא היה לכל כך הרבה מוזיקאים. זה טבעי לסייע לחבר במצוקה, ויותר מכך - לסייע לכל כך הרבה להקות צעירות שיוכלו להתפתח ולצמוח בעיר הזו".
לדברי השניים, הבלייז לא מתוכנן לעבור שינויים דרסטיים: "הוא יישאר באותו מקום ועם אותה 'נשמה', רק שנוסיף לו את הרוח של החברה שלנו ונהפוך אותו לבר גיימינג ורוק כבד".
בבר הבלייז 2022 תוכלו למצוא אומנות (מצוירת ביד) הקשורה לגיימינג ומוזיקה, מצוירת על הקירות והשולחנות, קונסולות משחקים שהלקוחות יוכלו לשחק בהן, קוקטיילים 'גיקיים' שקשורים למשחקים ועולם הפנטזיה, הופעות חיות, מוזיקת רוק כבד (כמו שהיה עד עכשיו), ובליין הצהריים יהיו גם משחקי קופסה.
נסיס: "אני גאה שאנחנו יכולים לעשות את זה ולהציל את מה שהיה עבורנו בית. כי בית וחברים זה שני דברים שתמיד שווה להילחם עבורם. זה לפחות קרב אחד שננצח בו, וזה אדיר".