אחרי חמש שנים בתפקיד: ראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים, אביב קינן, הודיע הערב (א') כי לאחר פתיחת שנת הלימודים הקרובה, בחמישה עשר באוקטובר, יסיים את תפקידו. אביב ידאג לפתיחת שנת הלימודים הקרובה באופן מושלם ויקיים העברת תפקיד מסודרת למחליפו. עיריית ירושלים תפעל למינוי מחליף בהקדם, ע"פ כל הכללים.
1 צפייה בגלריה
אביב קינן, יו"ר מנח"י בירושלים, על רקע החמ"ל
אביב קינן, יו"ר מנח"י בירושלים, על רקע החמ"ל
אביב קינן, יו"ר מנח"י בירושלים, על רקע החמ"ל
(צילום: יואב דודקביץ')
"ביקשתי מראש העירייה משה ליאון לסיים את תפקידי אחרי יותר מחמש שנים מופלאות בירושלים", אמר ראש מנח"י היוצא, אביב קינן, "הפכנו יחד את ירושלים לבירת החינוך של ישראל. עיר בה מתקיים אמון גדול בין כל שותפי המערכת, מקדמת שוויון הזדמנויות אמיתי ומקדמת חדשנות וחינוך רלוונטי. רק בחודש האחרון אירחנו 2,300 אנשי חינוך מכל הארץ שבאו ללמוד על החינוך הירושלמי".
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "קיבלתי את הודעתו של אביב על כוונתו לסיים את תפקידו. יש לי הערכה גדולה לעבודתו ולתהליכים שהוביל במערכת החינוך הירושלמית. אני יודע שהתהליכים התקדימיים שאביב הוביל, ימשיכו ללוות אותנו קדימה. אני סומך על הצוות המקצועי המצוין במינהל החינוך של ירושלים שימשיך ויצעיד את החינוך הירושלמי קדימה".
מחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "אביב הוא איש מיוחד, איש חינוך ברמ"ח אבריו, חי את התחום, מקדם חדשנות, יצירתי והצליח להתמודד ביד רמה עם מערכת החינוך ברשות הגדולה והמורכבת ביותר בארץ, ואף להביאה להישגים חסרי תקדים, עד לקבלת פרס החינוך הארצי, זה לא מכבר. "בכישרונותיו, אני בטוחה שאביב יצליח בתפקידו בכל אשר יפנה".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים